خبرگردی در اقیانوس بی‌انتهای خبر

0

با اپلیکیشن خبرگردی دیگر نیازی نیست به چندین وب‌سایت خبری سر بزنید بلکه می‌توانید تمام اخبار جدید را از طریق خبرگردی در هر کجا و هر مکان دنبال کرده و درباره آنها با سایر کاربران گفت‌وگو کنید. خبرگردی یک جست‌وجوگر و موتور هوشمند خبری است که به‌صورت خودکار هزاران خبر را روزانه از سایت‌های خبری دریافت و با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده در موضوعات مختلف طبقه‌بندی می‌کند. در این اپلیکیشن بیش از ۳۰ موضوع اصلی و ۴۰هزار برچسب از افراد، مکان‌ها و غیره وجود دارد. کاربران می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر، موضوعات مورد علاقه خود را بیابند و آنها را به پیشخوان خود اضافه کنند.

این اپلیکیشن پرطرفدار بیش از یک میلیون بار روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده ‌و تا‌کنون بیش از ۱۰۰هزار کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. خبرگردی برنده رأی مردمی در جشنواره موبایل ایران در سال ۱۳۹۳، جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۱۳۹۳ از نگاه مردم و برترین اپلیکیشن خبری در کافه بازار بوده است.

در این اپلیکیشن، شما می‌توانید اخبار مختلف را  لایک کنید، با سایر کاربران درباره اخبار بحث و گفت‌وگو كنید، اخبار مورد نظر خود را به اشتراک‌ بگذارید و دوستان و خانواده خود را از اخبار مهم مطلع کنید. یکی از قابلیت‌های مفید این اپلیکیشن آن است که می‌توانید در قسمتی از آن از محبوب‌ترین، پربازدید‌ترین و پر‌بحث‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته دیدن کنید.

در این اپلیکیشن بیش از ۸۰ عنوان روزنامه داخلی و خارجی وجود دارد که به طور روزانه به‌روز‌رسانی می‌شوند. در قسمت قیمت خودروها نیز بیش از ۴۰۰ خودروی داخلی و خارجی معرفی شده‌اند. یکی دیگر از بخش‌های این اپلیکیشن بخش هواشناسی است که آب و هوای سه روز آینده را نیز پیش‌بینی می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید قیمت طلا، ارز، سکه و شاخص‌های بورس و تغییرات آنها را نیز لحظه به لحظه کنترل کنید. در قسمت ورزشی این برنامه، جدول لیگ‌های ورزشی اعم از لیگ ایران و اروپا نمایش داده شده است.

از سایر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  •  دارای قابلیت برچسب‌گذاری هوشمند اخبار
  •  دارای پروفایل اختصاصی برای هر منبع خبری
  •  برخورداری از پیشخوان کاملاً اختصاصی برای کاربران به طوری‌که آنها می‌توانند موضوعات را حذف، اضافه یا جابه‌جا کنند
  •  قابلیت ایجاد یک مجله خبری مخصوص برای هر کاربر
  •  دارای بخش نظرسنجی که در آن به طور دوره‌ای نظرسنجی‌های مختلفی برگزار می‌شود.
  •  نمایش متن کامل خبر بدون اینکه نیاز باشد وب‌سایت یا لینک خارجی را باز کنید.
  •  دارای بخش روزنامه‌ها که در آن از بیش از ۸۰ عنوان روزنامه داخلی و خارجی پشتیبانی می‌شود.
  •  امکان دانلود آخرین خبرها درباره موضوعات مختلف به طور جداگانه و قابلیت مطالعه آنها به صورت آفلاین
  •  امکان مرتب‌کردن فهرست اخبار بر اساس بازدید و محبوبیت آنها
  •  امکان جست‌وجو در تمام برچسب‌ها
  •  نمایش متفاوت خبرهای تصویری و ویدئویی
  •  دارای پخش‌کننده صوتی داخلی
  •  دارای یک بخش برای شارژ مستقیم سیم کارت و وایمکس ایرانسل.

این اپلیکیشن طراحی اختصاصی و کاملاً مدرنی دارد. تمام خبرهای درج‌شده در این برنامه از منابع خبری معتبر گرفته شده‌اند. در صفحه اصلی خبرگردی، قیمت طلا و ارز و سکه، شرایط آب و هوایی، قیمت خودرو‌ و آمار بورس به ترتیب در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر انتخاب اخبار بر حسب علاقه‌مندی، یکی دیگر از امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد، امکان دسته‌بندی اخبار بر اساس استان‌های مربوطه است. در این صورت اگر شما به دنبال اخبار یک استان خاص هستید، می‌توانید با انتخاب استان مورد نظر، فقط اخبار آن منطقه را دریافت کنید. به علاوه می‌توانید اخبار را بر اساس منبع آن، انتخاب و خبرهای منتشر شده از آن را دریافت کنید.

در قسمت تنظیمات این برنامه، کاربران می‌توانند شهر خود را انتخاب کنند. اگر کاربر می‌خواهد آیتم‌های خبری در پیشخوان متحرک نباشند، می‌تواند این گزینه را در قسمت تنظیمات غیر‌فعال کند یا اینکه ترتیب آیتم‌های پیشخوان را تغییر دهد. همچنین در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید اعلان‌های خبری و لینک‌های خبری را دریافت کنید یا خیر.

راه‌ ارتباطی کاربران با این اپلیکیشن، از طریق گزینه «ارتباط با ما» در بخش تنظیمات است. کاربران می‌توانند به این برنامه امتیاز بدهند‌ یا نرم‌افزار آن را از طریق تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و غیره برای دوستان خود ارسال کنند.

از آنجا که خبرگردی یک مجموعه مستقل است که با هزینه شخصی اداره می‌شود، کاربران و طرفداران این اپلیکیشن می‌توانند برای ادامه فعالیت این بخش، کمک‌های مالی خود را در قسمت «حمایت مالی» ارسال کنند. در این قسمت، ابتدا لازم است یکی از مبالغ قید شده از ۱۰۰۰ تومان تا ۱۰۰هزار تومان را انتخاب کنید و وارد درگاه پرداخت الکترونیکی شوید.

در مجموع می‌توان گفت اپلیکیشن خبرگردی برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به‌آسانی و به‌سرعت به اخبار موثق و مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند، بسیار کاربرد دارد. این برنامه با طراحی ساده و کاربرپسند آخرین و مهم‌ترین اخبار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.