حساب‌ و کتاب با هلو

0

اپلیکیشن هلو یک برنامه ابزاری جامع است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تمام عملیات حسابداری خود را مدیریت کنند. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. کاربر می‌تواند با تعیین یک رمز ورود از دسترسی افراد به اطلاعات مربوط به حساب‌های خود جلوگیری کند.

پس از دانلود و نصب برنامه، وقتی برنامه را اجرا می‌کنید، در صفحه اصلی چهار بخش اصلی را خواهید دید: گزارش‌ها، مدیریت چک، درآمدها و هزینه‌ها. 

اولین صفحه به هزینه‌ها اختصاص دارد و شما می‌توانید با انتخاب گزینه «ثبت هزینه جدید» یک هزینه جدید را وارد سیستم کنید. پس از انتخاب این گزینه، ابتدا باید مبلغ را وارد کرده و سپس دسته‌بندی آن را انتخاب کنید. با اینکه این اپلیکیشن دسته‌بندی‌های نسبتا کاملی دارد، اما این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بتوانند دسته‌بندی مورد نظر خود را نیز به آن اضافه کنند.

پس از آن، حساب مورد نظر خود را وارد کنید. این حساب به طور پیش‌فرض همان حسابی است که در قسمت «حساب شخصی» درج شده است و شما می‌توانید حساب‌های دیگری را نیز به آن اضافه کنید. در قسمت تاریخ رویداد مالی نیز تاریخ مربوطه را وارد می‌کنید که به طور پیش‌فرض روز جاری در آن درج می‌شود اما شما می‌توانید آن را تغییر دهید. یک قسمت نیز مختص به توضیحات بیشتر است تا کاربر اطلاعات مورد نظر خود را درباره آن رویداد مالی اضافه کند.

بخش بعدی مربوط به درآمدهاست. در اینجا شما می‌توانید درآمدهای خود را وارد کنید.

در قسمت سربرگ چک‌ها نیز می‌توانید چک‌های خودتان را مدیریت کنید و حالت آن را به «پاس»، «برگشت»، و یا «عودت» تغییر دهید. همچنین با استفاده از فهرست بانک‌های ایران، بانک چک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سربرگ چهارم درباره اقساط است. در این قسمت شما می‌توانید اقساط واریزی خود را وارد سیستم کنید. شما باید اطلاعاتی از قبیل مبلغ کل اقساط، مبلغ هر قسط، بابت، تاریخ اولین پرداخت‌ و میزان جریمه را قید کنید.

آخرین سربرگ نیز مربوط به گزارش‌هاست. در این قسمت تمام هزینه‌ها، درآمد، چک‌ها، اقساط و غیره نمایش داده می‌شوند و می‌توانید گزارش‌های روزانه، ماهانه و یا در یک بازه زمانی مشخص را تهیه کنید. محتوای مربوطه نیز به صورت یک نمودار نمایش داده خواهد شد. در بالای صفحه نیز سه گزینه وجود دارد که یکی از آنها به پیام‌ها و دیگری به انتقال وجه بین حساب‌ها مربوط می‌شود. شما می‌توانید از طریق این گزینه مبلغی را که در دنیای واقعی از یک حساب به حساب دیگر انتقال داده‌اید، در حسابدار هلو نیز به همان حساب منتقل کنید. یکی دیگر از گزینه‌های هلو در قسمت بالای صفحه به بخش تنظیمات مربوط می‌شود که امکان تنظیمات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آنها می‌توانند یک نسخه پشتیبان از برنامه تهیه یا آن را حذف کنند. به علاوه این اپلیکیشن یک صفحه کلید مجازی نیز دارد که بسیار کاربردی است و برای ابزارهایی هم که خیلی با زبان فارسی سازگار نیستند، راهکارهایی ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن می‌توان به حجم کم برنامه نیز اشاره کرد که در نتیجه حجم زیادی از حافظه دستگاه شما را اشغال نخواهد کرد.

طراحی این اپلیکیشن بسیار کاربرپسند است و در انتخاب رنگ‌ها بسیار دقت شده ‌به طوری که‌ کاربر ‌حین استفاده از این اپلیکیشن خسته نمی‌شود. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا زمان سررسید چک‌های خود را فراموش نکنند و هزینه‌ها و درآمدهای خود را از دست ندهند. این اپلیکیشن دارای قابلیت اعلان است و به طور خودکار زمان سررسید چک‌ها را به اطلاع کاربر می‌رساند.

از جمله قابلیت‌ها و امکانات اصلی و مهم این اپلیکیشن حسابداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 امکان مدیریت چک‌های پرداختی

 امکان ثبت درآمد و هزینه

 امکان دریافت گزارش درباره هزینه‌ها و درآمدها

 امکان یادآوری سررسید چک‌ها

 امکان درج وام به عنوان دریافت‌کننده و پرداخت‌کننده

 تعریف تمام اقساط وام به صورت سیستمی

 امکان مقرر‌کردن یادآوری برای اقساط به طور دوره‌ای

 امکان گرفتن خروجی اکسل برای وام و اقساط

 امکان دریافت گزارش اقساط

اپلیکیشن حسابداری هلو رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های برتر جشنواره موبایل ایران عرضه شده است. این اپلیکیشن می‌تواند تمام هزینه‌ها و درآمد‌ها را کنترل کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا گزارش‌های متنوع را مشاهده کنند. در واقع اپلیکیشن هلو تلفن همراه شما را به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل می‌کند. هدف از ارائه این اپلیکیشن توسعه استفاده از ابزار مدرن در زندگی روزمره افراد است و قصد دارد کیفیت اقتصاد زندگی کاربران را بهبود بخشد. اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو توسط گروه شرکت‌های طرفه‌نگار، که بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای مالی و اداری در ایران است، ارائه شده است. این اپلیکیشن در گروه ابزارها به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم نیز انتخاب شده است. هلو امکانات بسیار مفیدی دارد و شاید تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن تاخیرهای مختصر در اجرای فرامین باشد. این اپلیکیشن با وجود قرار گرفتن بخش‌های گوناگون در آن، رابط کاربری ساده‌ای دارد و به آسانی می‌توان به بخش‌های آن دسترسی پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.