حساب‌وکتاب راحت و مطمئن

0

Calculator Plus Free یک ماشین‌حساب کامل و عالی برای سیستم‌عامل اندروید است. کاربری آسانی دارد و به زیبایی طراحی شده است. این برنامه اخیرا یکی از پربازدیدترین برنامه‌های کاربردی در پلی‌استور بوده است.

کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کند. درواقع امکان بازبینی محاسبات وجود دارد که درنتیجه استفاده از آن را برای خرید، کارهای محاسباتی مربوط به امور خانه، و حتی محاسبه مالیات آسان کرده است. اگر از صفحه ماشین‌حساب به قسمت دیگری از دستگاه خود بروید، ماشین‌حساب همچنان در آنجا باقی خواهد ماند و می‌توانید دوباره به آن رجوع کنید. از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام جزئیات محاسبه و آنچه با ارقام انجام می‌شود، روی صفحه‌نمایش به طور دقیق نشان داده می‌شود.  تمام محاسبات ثبت می‌شود و کاربر بعدا می‌تواند دوباره به آنها رجوع کند.  تمام محاسبات با خط خوانا و علامت‌گذاری‌های مناسب نمایش داده می‌شوند.  کاربر می‌تواند هر زمان که بخواهد برای تصحیح یک اشتباه گزینه بازگشت را انتخاب کند و نیاز نیست دوباره تمام محاسبات را از اول انجام دهد.  این اپلیکیشن دارای یک حافظه برای ذخیره تمام محاسبات است.  این برنامه محاسبات پیچیده ریاضی را نیز انجام می‌دهد.  یکی از ویژگی‌های جدید این برنامه آن است که از قابلیت چندپنجره‌ای و چندوظیفه‌ای سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.