جو جام‌جهانی، اپل را هم گرفت

0

مسابقات جام جهانی فیفای ۲۰۱۸ آغاز شده ‌و اپل اعلام کرده است که قابلیت‌های جدیدی را در این زمینه برای بسیاری از خدمات خود ارائه می‌دهد. این شرکت قابلیت‌های مربوط به فوتبال را برای سیری، اپ استور، اپل موزیک، پادکست و حتی اپلیکیشن کلیپس در نظر گرفته است.

سیری می‌تواند امتیازها، برنامه‌ها، نتایج‌ و سایر اطلاعات فوتبالی را در طول این مسابقات ارائه دهد. علاوه بر ۲۶ کشور اعم از هند که در آن پشتیبانی ارائه می‌دهد، سیری پشتیبانی از فوتبال را در برزیل، روسیه، دانمارک، فنلاند، مالزی، ترکیه، تایلند و عربستان سعودی اضافه کرده است.

در طول جام جهانی، کاربران می‌توانند از سیری سوال‌هایی بپرسند مثلا «چه زمانی ایران با روسیه بازی دارد؟» یا «مسابقه آرژانتین- ایسلند چه نتیجه‌ای داشت؟» یا «کدام تیم‌ها در گروه الف هستند؟» اپ استور اپلیکیشن‌های مورد علاقه ستاره‌های فوتبال و اپلیکیشن‌های پخش رسمی مانند فاکس ناو و بی‌بی‌سی اسپورت را معرفی می‌کند.  به سایر اپلیکیشن‌های مربوط به فوتبال و بازی‌ها مانند فیفا موبایل و پی‌ای‌اس ۲۰۱۸ نیز قابلیت‌هایی اضافه شده است. اپ‌استور نکاتی را درباره گرفتن یک عکس فوتبالی عالی و غیره ارائه می‌دهد. به علاوه، اپل موزیک فهرست‌های پخش برای هر یک از ۳۲ کشور شرکت‌کننده را با هنرمندانی که توسط مراجع محلی انتخاب شده‌اند، ارائه می‌دهد. اپل پادکست نیز یک مجموعه به نام «بازی زیبا» دارد که در آن کاربران می‌توانند برنامه‌های تلویزیونی یا پادکست‌های ورزشی را ببینند و بشنوند.

در نهایت، اپل یک تم فوتبالی جدید را در اپلیکیشن کلیپس قرار داده است با تم دارای استیکرها، برچسب‌ها و پوستر‌های متحرک با متن‌های سفارشی.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.