جنوبي ها با ثروت خودساخته آشنا ميشوند

0

کانون غدیر استان هرمزگان همایش آموزش مهارت‌های کارآفرینی را با محوریت کسب‌وکار، فن بیان و سخنوری، تولید محتوای دیجیتال، هوش هیجانی و روانشناسی برگزار می‌کند.

 

 چالـش مورد بحث در این همایش

امروزه بیکاری مشکلی همه‌گیر شده است. فرقی ندارد لیسانس داشته باشید یا فوق‌لیسانس و یا حتی دکتری! چون با همه این‌ها باز هم نمی‌توان با قاطعیت گفت حتما کاری برای شما وجود دارد! جالب است بدانید که ۱۱۰ هزار نفر با مدرک دکتری بیکارند! بیکاری و عدم امنیت شغلی امروزه یکی از مهم‌ترین چالش‌های زندگی اجتماعی است. اما برای حل آن چه باید کرد؟ در این همایش قرار است به شما گفته شود که کلید حل این مشکل اول از همه در دستان خود شماست و این شمایید که باید بدانید از این کلید چگونه استفاده کنید.

گفته می‌شود این همایش قصد دارد با برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های کوتاه اما مفید، شما را با کارآفرینی، ثروت خودساخته و کسب‌وکار آشنا کند. البته به دلیل وجود مباحث روانشناسی، فن‌بیان و تولید محتوای دیجیتال، موفقیت شما دوچندان خواهد شد. یادگیری این مباحث به شما در بهبود روشمندی کار کمک خواهد کرد تا بتوانید درست از دانش کارآفرینی خود استفاده کنید.

 

 افرادی آماده‌تر برای راه‌اندازی کسب‌وکار

از آنجایی که این همایش محدود به هیچ گروه سنی نیست، مطالب با بیانی ساده و شفاف ارائه خواهند شد تا برای همگان قابل‌استفاده باشند. به همین دلیل انتظار می‌رود پس از پایان همایش، خروجی آن افرادی با دیدگاه پژوهشگری و کارآفرینی باشند که آماده شروع پردازش لازم ایده‌ها برای ایجاد کسب‌وکار شخصی خود هستند. شما می‌توانید ادعا کنید که بعد از این همایش همه آنچه برای راه انداختن یک کسب‌وکار نیاز است بدانید، فرا گرفته‌اید.

 اساتید همایش

مهناز دریایی؛ مجری بخش فن‌بیان. دریایی فوق‌لیسانس مهندسی کشاورزی دارد اما در زمینه‌های تدریس و نویسندگی در حیطه مهارت‌های فن‌بیان و ارتباط موثر در کسب‌وکار نیز فعالیت دارد. وی مهارت فن‌بیان را برای موفقیت و لذت بردن از زندگی لازم می‌داند. محمدامین شریفی؛ مجری بخش بازار موبایل. شریفی از افراد قدیمی دنیای وب و موبایل است که به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۱ در این زمینه وارد شده است. در حال حاضر وی پیگیر امور حرفه‌ای در این زمینه است.

سعید ذاکری؛ مجری بخش کارآفرینی. ذاکری در حال حاضر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و کسب‌وکار فعالیت دارد. دوره کارآفرینی خود را در سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف ایران به اتمام رسانده و برگزارکننده این همایش است. فاطمه آسا؛ مجری بخش روانشناسی. آسا مشاور خانواده است. علاوه بر این، وی در زمینه آموزش تربیت فرزندان به والدین نیز فعالیت دارد. در حال حاضر آسا علاوه بر پژوهش و نویسندگی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت فرزندان برای والدین کرده است.

شهناز غفاری؛ مجری بخش فن‌بیان. غفاری فارغ‌التحصیل رشته پژوهشگری و دارای کسب‌وکار دانش‌بنیان شخصی خویش است. وی اکنون علاوه بر رسیدگی و ارتقای کسب‌وکارش به امور پژوهشی و آموزشی، نویسندگی و آموزش فن سخنوری مشغول است. طیبه زمانیان؛ مجری بخش محتوای دیجیتال. زمانیان چند سالی است فارغ‌التحصیل شده و در حال حاضر به امور نویسندگی و پژوهشی مشغول است. وی مدتی در صداوسیمای ایران فعال بود اما از آن سازمان بیرون آمد تا روحیه پژوهشی خود را پرورش دهد.

 

این‌گونه ثبت‌نام کنید

با مراجعه به سایت anaac.ir و با پر کردن فرم ثبت‌نام می‌توانید به‌راحتی و در عرض چند ثانیه ثبت‌نام کنید.

زمان: ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۵

تلفن‌های تماس: ۴۲۲۲۳۹۹۸-۰۷۶ و ۴۲۲۲۵۱۶۲-۰۷۶

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.