جنس فروخته‌شده پس گرفته می‌شود!

0

  قطعا برای شما هم پیش‌آمده که پس از خرید یک کالا، تجربه‌ای دلخواه از آن را نداشته باشید یا تصورتان از کالای مذبور قبل و بعد از خرید متفاوت باشد، یا پیشنهاد یکی از دوستان نظر شما را راجع به خریدتان تغییر دهد، تا جایی که برای تغییر انتخاب خود راضی به هزینه مازاد زمانی و مالی شوید.

 فروشگاه SOORANO.COM با شعار «جنس فروخته‌شده پس گرفته می‌شود» فروشگاه دیجیتالی شبیه به بسیاری از همنوع‌های آنلاین خود نیست. وب‌سایت «سورانو» در چهارچوب قوانین و مقررات مشخص با کسر هزینه‌ای، هر نوع کالای فروخته‌شده را از خریداران خود باز پس می‌گیرد.

این فروشگاه دیجیتال با بیش از چند هزار قلم کالا از دسته‌های موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاپ، لوازم جانبی، اداری و فروشگاهی، کنسول بازی، دوربین، لوازم برقی خانگی، سلامت و زیبایی، سرگرمی و اسباب‌بازی، هنری و صنایع‌دستی، فلسفه‌ای متفاوت از یک فروشگاه را در قالب فضای دیجیتال رقم زده. 

در صورت خرید از سورانو، اگر از دریافت کالا و خرید خود منصرف شده باشید، با ثبت درخواست کل وجه پرداختی به حساب بانکی‌تان مسترد خواهد شد. اگر پس از دریافت کالا، قبل از مخدوش شدن پلمپ، درخواست بازگشت محصول را ثبت کنید، با کارشناسی‌های صورت‌گرفته، کسر هزینه معادل جدول زیر محاسبه می‌شود.

تا ۷ روز پس از خرید: ۰ درصد کسر هزینه

تا ۳۰ روز پس از خرید: ۱۰ درصد کسر هزینه

تا ۱۸۰ روز پس از خرید: ۲۵ درصد کسر هزینه

اما اگر پس از دریافت کالا به هر دلیلی بسته‌بندی و پلمپ محصول مخدوش شده باشد و درخواست بازگشت محصول را داشته باشید، با کارشناسی‌های صورت‌گرفته، کسر هزینه با توجه به بازه زمانی پس از خرید به‌صورت زیر محاسبه می‌شود.

تا ۷ روز پس از خرید: ۱۰ درصد کسر هزینه

تا ۳۰ روز پس از خرید: ۳۰ درصد کسر هزینه

«سورپرایز» با شرایط استثنایی 

از آنجا که کالاهای برگشت‌خورده با بسته‌بندی مخدوش، کالای دست‌دوم محسوب می‌شوند، فلسفه سمساری آنلاین مکمل فروشگاه سورانو می‌شود تا محصولات بازگشتی کارشناسی‌شده دوباره به چرخه مصرف بازگردند.

بنیان‌گذار سورانو که تاکید زیادی بر ارائه سرویس مطلوب به مشتری دارد می‌گوید: «امور مشتریان در تمام مدت حضور در سایت، حتی در زمان مقایسه محصولات و خرید کاربر، می‌تواند راهنمای کاربر باشد. پس از چند دقیقه که از ورود شما می‌گذرد با دادن پیغامی که «آیا می‌توانم کمکی کنم؟» کار خود را برای دادن بهترین سرویس به مشتری شروع می‌کند.»

وی افزود: «سورانو قصد دارد بخش اعظم هزینه‌های تبلیغات خود را به جای صرف در بنگاه‌های تبلیغاتی، به صورت مستقیم و از طریق وب‌سایت به جیب مشتری خود انتقال دهد. به همین دلیل به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه محصولات پرطرفدار را در قسمت «سورپرایز» با شرایط استثنایی به مشتریان خود عرضه می‌کند. محصول به شخصی فروخته می‌شود که بالا‌ترین قیمت را پیشنهاد دهد و در عین حال این قیمت توسط فرد دیگری اعلام نشده باشد.» سورانو بخشی را نیز با عنوان «سورپوینت» طراحی کرده که در ازای هر خرید از سورانو امتیازی به کاربر می‌دهد که در خرید بعدی او قابل‌استفاده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.