جعبه ابزار بازاریاب‌ها!

0

در گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند آمده است که بیش از ۸۰ درصد از افراد متخصص بازاریابی معتقد هستند که داده‌ها به آنها کمک می‌کند تصمیمات دقیق‌تر و‌یا تصمیمات مقرون‌به‌صرفه‌تری بگیرند. در نتیجه، سازمان‌ها در حال کوچک‌تر شدن هستند؛ به عبارت دیگر، افراد بیشتری چندین کار را با هم انجام می‌دهند و فشار بیشتری روی آنهاست.

بنابراین تیم‌های بازاریابی باید به ابزارهایی مجهز باشند که تضمین‌کننده حداکثر بهره‌وری و شفافیت هستند. ابزارهای شرکتی قدرتمند زیادی وجود دارد که برای انعطاف‌پذیری در بین تیم‌های بزرگ بهینه‌سازی شده‌اند و شما می‌توانید همیشه مسیر خود را ایجاد کنید اما اگر اولین نفر هستید که شروع می‌کنید، این گزینه ضروری نخواهند بود.

آشنایی با ابزارهای مقرون‌به‌صرفه یا رایگان که به تقویت بهره‌وری بازاریابی شما کمک می‌کنند، مفید است. در اینجا می‌خواهیم به ۴ ابزار برتر اشاره کنیم.

  • مدیریت جریان کار با WorkflowMax

اگر به دنبال دستاوردهای کوچک هستید یا روی اهداف بزرگ کسب‌و‌کار تمرکز دارید، تیم بازاریابی شما باید کارها، دارایی‌ها، گفت‌وگوها، تکالیف و پروژه را پیگیری کنند. یک پلت‌فرم مدیریت جریان کار می‌تواند به شما در تسهیل امور و ادغام آنها در یک خدمات یکپارچه کمک کند اما اپلیکیشن‌های زیادی هستند که این کار را انجام می‌دهند؛ سیستمی که از آن استفاده می‌کنید تا به طور بی‌وقفه با سایر جنبه‌های کسب‌و‌کار شما همخوانی داشته باشند.

WorkflowMax  یک پلت‌فرم یکپارچه برای مدیریت کارهای اصلی مربوط به بازاریابی و غیره را با ماژول‌هایی ارائه می‌دهد که قابلیت‌های اصلی مانند مدیریت رابطه مشتری، حفظ زمان، انسداد، صورت‌حساب و پرداخت‌ها را پوشش می‌دهند. از این طریق، بازاریابی همگام با سایر واحدهای عملیاتی شما از قبیل فروش و حسابداری پیش خواهد رفت.

در دنیای امروز که شرکت‌ها هر روز بیش از گذشته از کار از راه دور یا استخدام کامندان دور‌کار استفاده می‌کنند، ابزارهای مدیریت پروژه مبتنی بر فضای ابری نقش مهمی را در سازماندهی این شرکت‌ها ایفا می‌کنند.

  • سلامت پایگاه داده با Trifacta Wrangler

استراتژی بازاریابی شما به اندازه داده‌هایی که انتخاب‌های خود را بر مبنای آن قرار داده‌اید، مهم است. شخصی‌سازی محتوا را در نظر بگیرید. مخاطب شما ممکن است در پر‌کردن فرم‌ها چندان دقت نکند. برخی از افراد ممکن است فقط از حروف کوچک یا بزرگ استفاده کنند. بنابراین وقتی زمان استفاده از آن داده‌ها برای کمپین‌های ایمیل شما فرامی‌رسد، ممکن است بیشتر از اینکه از داده‌های افراد استفاده کنید، آنها را کنار بگذارید.

مسئولیت پاکسازی پایگاه داده بر عهده شماست. ابزار رانگلر به شما امکان می‌دهد تا به سرعت روی پایگاه‌های داده کار کنید و از قابلیت‌هایی مانند حذف یا ادغام مدخل‌های تکراری و تهیه نسخه پشتیبان استفاده کنید. از همه مهم‌تر، رانگلر یک نسخه رایگان است و می‌توان آن را روی یک دسکتاپ اجرا کرد. این ابزار برای کار با اطلاعات محرمانه قبل از آپلود آن در فضای ابری مفید است.

  • اندازه‌گیری رسانه اجتماعی با Cyfe

رسانه اجتماعی به شما کمک می‌کند تا به آسانی و به طور مستقیم با مشتریان فعلی خود تبادل نظر کنید و در ارتباط باشید. میانگین کاربران حدود پنج حساب کاربری در رسانه اجتماعی دارند و تقریباً دو ساعت در روز با رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنند. این یک فرصت استثنایی برای بازاریاب‌هایی است که نادیده گرفته شده‌اند. به احتمال زیاد کسب‌و‌کار شما نیاز دارد که در شبکه‌های اجتماعی اصلی فعال باشد. بسته به نوع شرکت شما و جایی که مخاطبان شما در آن فعال هستند، می‌توانید در اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و لینکداین و گوگل‌پلاس فعالیت داشته باشید. به دلیل این تنوع در شبکه‌های اجتماعی، پیگیری دسترسی و مشارکت برند شما و رشد مخاطبان می‌تواند با بهره‌وری شما رابطه مستقیم داشته باشد.

Cyfe یک ابزار کسب‌و‌کار یکپارچه است که به شما امکان می‌دهد تجزیه و تحلیل عملکرد را در تمام جنبه‌ها، نه فقط اجتماعی، بررسی کنید. در بین ابزارهای از پیش‌ساخته شده می‌توان به ویجت‌های رسانه اجتماعی اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد آمار، لایک‌ها، منابع ترافیک و جمعیت مخاطب در فیس‌بوک و نیز آخرین توییت‌ها و تعداد دنبال‌کننده‌ها در توییتر را بررسی کنید.

  • دیدگاه‌‌های کیفی با SurveyMonkey

مطالب زیادی وجود دارد که می‌توانید از ابزارهای تحلیلی مختلف یاد بگیرید. داده‌های بازاریابی شما ممکن است بتواند به شما بگوید که به ویدئوی ارسالی شما چقدر رأی داده شده است، اما این ارقام به شما نمی‌گویند که چرا افراد آن را دوست داشته‌اند. نظرسنجی‌ها می‌توانند داستان پس هر رقم و آمار را به شما ارائه دهند.

این ابزار خدمات نظرسنجی مبتنی بر فضای ابری ارائه می‌دهد و قالب‌هایی برای نظرسنجی دارد که می‌توان آنها را تغییر داد. این اپلیکیشن شامل یک خدمات رایگان اولیه است، با اینکه شما می‌توانید قابلیت‌های بیشتری را با پرداخت هزینه دریافت کنید. حتی می‌توانید به مخاطب خود پول دهید تا نظرسنجی شما را پر کنند. لازم نیست تقویت و پیشرفت جریان کار بازاریابی شما خیلی وسیع باشد. با راهکارهای مقرون‌به‌صرفه و مبتنی بر فضای ابری، شما می‌توانید بهره‌وری و کارایی تیم بازاریابی خود را تقویت کنید بدون اینکه نیازی به سرمایه‌گذاری‌های کلان باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.