جعبه ابزاری برای تحلیل یک سایت!

0

 توسعه استراتژی‌های جدید و خلاقانه وظیفه اصلی مدیران بازاریابی است که این امر به منظور رشد شرکت‌ها انجام می‌گیرد. بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو)، تبلیغات کلیکی  (PPC)و تبلیغات بنری از جمله مهم‌ترین قالب‌ها برای اجرای فعالیت‌های بازاریابی به شمار می‌رود. یکی از نکات مهمی که مدیران بازاریاب باید در نظر گیرند این است که قبل از نوشتن استراتژی، باید به آمارهای قبلی ترافیک سایت توجه داشته باشند تا نقاط قوت و ضعف کانال‌های تبلیغاتی مشخص شود. بنابراین بدون داشتن ابزارهای تحلیلی سایت عملاً امکان تهیه استراتژی‌های کاربردی امکان‌پذیر نیست. امروزه ابزارهای مختلفی برای تحلیل سایت وجود دارند که هر یک از آنها با یک رویکرد خاص سایت شما را مورد بررسی قرا می‌دهند. بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر نیز شامل هزینه هستند. وبینار «معرفی ۲۰ ابزار تحلیل وب‌سایت» قصد دارد ابزارهای مختلف تحلیل سایت را بر اساس چهار معیار اصلی زیر معرفی کند:

  •  اندازه‌گیری ترافیک سایت

اندازه‌گیری ترافیک سایت معیار بسیار مهمی برای سنجش اثر بخشی است. این معیار به انتخاب مخاطب هدف کمک شایانی می‌کند. همچنین در شناسایی کانال‌های اثربخش ابزار بسیار مفیدی است و از طریق این ابزار می‌توانید کانال‌های مختلف را برای رسیدن به اهداف استراتژی کسب‌وکار خود شناسایی کنید.

  •  بهینه‌سازی سایت

این ابزارها به شما کمک می‌کنند مخاطبان خود را بهتر بشناسید. علایق و سلیقه‌های آنها را بررسی کنید و در نهایت روی سایت‌تان تغییراتی اعمال کنید تا منجر به جذب بیشتر مشتری بالقوه و تبدیل آنها به مشتری بالفعل شود.

  •  ابزارهای تحلیل سایت

ابزارهای تحلیل سایت در بررسی مزایا و معایت استراتژی کسب‌وکار شما مفید هستند، که با توجه به نتایج به‌دست‌آمده از این ابزارها می‌توانید در استراتژی‌های خود تغییرات مناسبی اعمال کنید.

  •  ابزارهای گزارش‌گیری

این ابزارها با توجه به استراتژی کسب‌وکارتان از کوچک‌ترین اقدامات کاربر (نظیر کلیک کاربر) گزارش‌های کاملی در اختیار شما قرار می‌دهند. که این گزارش در توسعه استراتژی‌های آتی کسب‌وکار کمک شایانی خواهند کرد. این رویداد روز یکشنبه ۹ آبان‌ماه از سوی آکادمی دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم افراد رایگان است. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.