جعبه‌ابزار بازبینی سئو

جعبه‌ابزار بازبینی سئو
۲۴ Aban 1395 بدون دیدگاه کارگاه https://goo.gl/sIelDU
وقتی یک شرکت جدید ‌راه‌اندازی می‌کنید، باید یک وب‌سایت نیز داشته باشید. می‌توانید از این وب‌سایت برای انجام آنلاین کارها استفاده کنید یا آن را فقط به معرفی خود به مصرف‌کننده اختصاص دهید.
جعبه‌ابزار بازبینی سئو

وقتی یک شرکت جدید ‌راه‌اندازی می‌کنید، باید یک وب‌سایت نیز داشته باشید. می‌توانید از این وب‌سایت برای انجام آنلاین کارها استفاده کنید یا آن را فقط به معرفی خود به مصرف‌کننده اختصاص دهید.
تنها تفاوت آنها در آن است که یکی از سئو برای ایجاد ترافیک در یک سایت تجارت الکترونیک استفاده می‌کند که در آن تمام معاملات مالی به طور آنلاین انجام می‌شود و دیگری ترافیک را به یک صفحه وب هدایت می‌کند که در عوض آن صفحه ترافیک فیزیکی را به کسب‌و‌کار محلی می‌آورد.
سئو برای هر دو مورد بسیار اهمیت دارد زیرا جست‌وجوگران از این طریق می‌توانند شما را پیدا کنند. در هر صورت هر استارت‌آپ باید موارد زیر را در این زمینه در نظر بگیرد.
۱. بررسی پیشینه
اگر نمی‌خواهید یک دامنه جدید بدون بک‌لینک داشته باشید، باید پیشینه نام دامنه را بررسی کنید. ممکن است دامنه‌های دست‌دوم در گوگل سابقه منفی داشته باشند.
۲. از چه نوع آدرسی استفاده خواهید کرد؟
دات‌کام رایج‌ترین آدرس برای سایت کاری است، اما ممکن است شما بخواهید از دات‌نت، دات‌اینفو یا سایر پسوندها استفاده کنید. درباره این آدرس‌ها به خوبی تحقیق کنید.
۳. مطمئن شوید که شما مالک سایت خود هستید
گاهی اوقات ممکن است اشتباه شود. قبل از هر چیز، مطمئن شوید که نام دامنه به اسم شماست. این کار از ایجاد مشکلات در آینده جلوگیری می‌کند.
۴. ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل
از ابزارهای ردیابی و تحلیل استفاده کنید. ابزارهای سئو به شما در شناسایی بهترین کلیدواژه‌ها برای کسب‌و‌کارتان کمک می‌کنند.
۵. تا زمانی که آماده کار نشده‌اید، در فهرست گوگل قرار نگیرید
تا زمانی که آماده نشده‌اید به گوگل اجازه ندهید که سایت یا صفحات شما را نشان دهد. در این صورت می‌توانید محتوای خود را ویرایش کنید‌ و تغییرات مربوطه را انجام دهید بدون اینکه قوانین گوگل را نقض کرده باشید.
۶. راهبرد سایت خود را ایجاد کنید
داشتن راهبرد بسیار مهم است و بهتر است به محض ارائه محتوای خود در اینترنت، راهبرد کاری خود را مشخص کنید.
۷. سایت خود را  از محتوا پر کنید
این بدین معنا نیست که سایت خود را پر از مقاله‌های اطلاع‌رسانی و صفحات مختلف کنید. محتوا فقط متن و مقاله نیست بلکه می‌توانید از تصاویر، ویدئو، اشتراک‌گذاری از رسانه اجتماعی، موسیقی‌ و غیره نیز استفاده کنید. هنگام تولید محتوا مشتریان خود را در نظر داشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎