جزئيات ادغام ايراتل و اولا دو برند بزرگ هندي

0

بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی هند اعلام کرده است که با بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن همراه هند در حوزه حمل و نقل، به نام اولا، مشارکت راهبردی خواهد داشت تا مجموعه‌ای از خدمات دیجیتال هیجان‌انگیز را به مشتریان خود ارائه دهد.

ایرتل و اولا، این دو برند معتبر و برجسته در هند، پلتفرم‌های خود را با هم ادغام خواهند کرد و یک اکوسیستم جامع را ایجاد می‌کنند تا به نیازهای ارتباطی و نقلیه در حال رشد این کشور رسیدگی کنند. به علاوه، اولا از مجموعه یکپارچه خدمات شرکتی ایرتل برای تقویت عملیات‌های خود استفاده خواهد کرد، در حالیکه ایرتل از شبکه وسیع هزاران شریک رانندگی اولا بهره‌مند خواهد شد.

این دو شرکت با همکاری یکدیگر و با استفاده از نقاط قوت خود راحتی و آسایش بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. Airtel Payments Banks، اولین بانک پرداخت هند، با اپلیکیشن اولا یکپارچه خواهد شد تا راهکارهای پرداخت دیجیتالی آسانی را به مشتریان برای سفر خود ارائه دهد. Ola Money، یکی از بزرگترین کیف پول‌های همراه هند، به عنوان یک راهکار پرداخت دیجیتال در اپلیکیشن MyAirtel و وبسایت ایرتل قرار خواهد گرفت تا امکان شارژ مجدد پرداخت همراه/صورتحساب‌های پهنای باند ایرتل را از طریق Ola Money امکان‌پذیر سازد.

در یک نوآوری مهم که از شبکه خرده‌فروشی و وسیع ایرتل استفاده می‌شود، نقاط خرده‌فروشی ایرتل به مشتریان کمک خواهند کرد تا از طریق کیوسک‌های موجود در این موقعیت‌های مکانی یک سفر با اولا را رزرو کنند. ایرتل می‌تواند از پایگاه وسیع شرکای راننده اولا، که به عنوان نقاط خرده‌فروش برای شارژ مجدد شماره‌های پیش-پرداخت ایرتل عمل خواهد کرد، استفاده کند.

این شراکت موجب خواهد شد که ایرتل و اولا راهکارهای محتوایی را برای مشتریان Ola Play ایجاد کنند. مجموعه خدمات سرگرم‌کننده ایرتل در Ola Play، که اولین پلتفرم خودروی متصل برای اشتراک‌گذاری رانندگی است، در دسترس خواهد بود. هر دو شریک نیز در تلاش خواهند بود تا مجموعه‌ای از خدمات ارزش افزوده را از ایرتل به مشتریان اولا ارائه دهد.

گوپال ویتال، مدیر عامل ایرتل می‌گوید: “در ایرتل، ما به طور مداوم در حال نوآوری برای تولید محصولات و ایجاد شراکت‌هایی هستیم که موجب تسریع توسعه اکوسیستم دیجیتال هند می‌شوند. ما مفتخریم که با اولا شراکت می‌کنیم تا یک تجربه دیجیتال بی‌سیم را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم. هر دو شرکت نقاط قوتی دارند که یکدیگر را تکمیل می‌کنند و این محیط و شرایط به تولید مشترک محصولات و راهکارها برای مشتریان کمک می‌کنند. به علاوه اولا از شبکه خرده‌فروشی و وسیع ایرتل و مجموعه یکپارچه از راهکارهای متصل در سطح جهانی برای کسب و کار بهره‌مند خواهد شد تا به رشد آنها کمک کند.”

باویش آگاروال، مدیر عامل و هم-بنیانگذار اولا، می‌گوید: “در اولا، ما همیشه روی نوآوری و تجربه جدید برای مشتریان تمرکز می‌کنیم. این شراکت خدمات و فرصت‌هایی را از دو اکوسیستم وسیع به ارمغان می‌آورد. ایرتل خدمات خود را در سراسر پرداخت‌ها، محتوا، شبکه‌های پوز، و غیره یکپارچه‌سازی خواهد کرد و اولا خدمات خود را به پایگاه شرکا و مشتریان بزرگ خود عرضه می‌کند. این یک موقعیت برد-برد برای شرکا و مشتریان هر دو برند است که موجب آسایش و دسترسی بیشتر و اتصال می‌شود.”

علاوه بر امکان اتصال بی‌سیم برای شرکای راننده اولا، ایرتل موجب تسهیل در انتقال دستگاه‌های اولا به شبکه ایرتل ۴G می‌شود. ایرتل خدمات ۴G دارد و سریعترین شبکه همراه در هند معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.