جایتان را از قبل رزرو کنید

0

 این وب‌سایت رزرو سفر از نظر سایت فرامر، رتبه یک را به خود اختصاص داده است. این برنامه رایگان به شما کمک می‌کند تا هتل‌هایی با بهترین قیمت و ارزان‌ترین نرخ را در نزدیکی خود پیدا کنید.

بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا هر سال از این خدمات برای جست‌وجوی بهترین محل اقامت استفاده می‌کنند. از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  یافتن هتل در سراسر دنیا فقط با یک جست‌وجوی ساده، سریع و آسان  یافتن هتل‌های نزدیک به محل اقامت شما در هر زمان  مشاهده تصاویر و خواندن توضیحات و نظرات درباره هتل  مشاهده قیمت هتل با ارزهای مختلف  یک برنامه رایگان بدون تبلیغات  رابط آسان به زبان شما  قابلیت فیلتر کردن بر حسب نوع محل اقامتی که به دنبال آن هستید، اعم از خانه، آپارتمان، متل، تفریحگاه و…   ارائه اطلاعاتی مانند بهترین پیشنهادها، نرخ‌های ویژه، دسترسی به جست‌وجوهای انجام‌شده در چندین دستگاه و اشتراک‌گذاری فهرست‌ها با دوستان

این اپلیکیشن جایزه ۱۰ برگزیده برتر خوانندگان را دریافت کرده است. بهترین قیمت‌ها و نرخ‌ها را برای سفر ارائه می‌دهد. وقتی کاربر تاریخ و مقصد خود را وارد می‌کند، ۲ میلیون هتل در عرض چند ثانیه برای او نمایش داده می‌شود. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برنده جایزه «بهترین وب‌سایت مقایسه هتل‌های دنیا» شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.