در حالی‌که اکثر استارت‌آپ‌ها روی ایجاد شبکه تحویل کالا برای نیازهای محلی و فرامحلی تمرکز دارند، جاگنو (Jugnoo)  از زیرساخت فعلی خود برای تامین نیاز در درب منزل استفاده می‌کند. جاگنو قصد دارد تحولی در تجارت فرامحلی ایجاد کند. این استارت‌آپ تحویل فرامحلی محصولات مانند مواد غذایی، خشکبار، تره‌بار و غیره را از طریق شبکه خود امکان‌پذیر کرده است و حالا بیش از 3000 سفارش در روز دارد. سمر سینگلا، مدیرعامل و بنیانگذار جاگنو، می‌گوید: «نزدیک به 60درصد از معاملات و تراکنش‌های ما به رزرو خودرو، 30درصد به تحویل مواد غذایی و بقیه سایر موارد مربوط می‌شود». جاگنو اخیرا 5میلیون دلار در دور اول از تامین بودجه خود از اسنو لئوپارد و پی‌تیم دریافت کرده است. سمر می‌گوید: «ما جدول زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده خود را پیش می‌بریم و در نتیجه شیب رشد ما بسیار تند است. نمی‌خواهیم سرعت کار را کاهش دهیم زیرا در این کسب‌و‌کارها، هر لحظه بسیار ارزشمند است.» قبل از برگزاری این دور از تامین بودجه، این شرکت از یک اپلیکیشن کرایه خودرو نیز به عنوان دستیار خرید خود استفاده کرده بود. در حال حاضر، جاگنو سه خدمات ارائه می‌دهد؛ پلتفرم کرایه خودرو در صورت تقاضا، مواد غذایی جاگنو و فتافت. به جای توسعه در سایر کارها، جاگنو قصد دارد مطمئن شود که تجربه کاربری به خوبی صورت می‌گیرد. سمر می‌گوید: «ما به سرعت در تمام سه حوزه خدمات پوشش‌های زیادی را ارائه دادیم و می‌توانیم در سایر شهرها نیز این خدمات را ارائه دهیم. ما روی خودکارسازی فرآیند‌های داخلی تمرکز خواهیم داشت تا بدون افزایش تعداد کارمندان، مقیاس‌بندی را به سرعت انجام دهیم.» در حالی‌که اکثر استارت‌آپ‌ها معمولا کار خود را در شهرهای بزرگ‌تر آغاز می‌کنند، جاگنو خدمات خود را در یک شهر کوچک راه‌اندازی کرده است. سمر معتقد است که باید کار خود را از شهر کوچکش شروع کند و اشتباهات خود را در این شهر مرتکب شود تا بعدا خدمات بی‌نقصی را در شهرهای بزرگ‌تر با تقاضای بالاتر ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://bit.ly/2Ls2OBU

دیدگاه شما چیست؟

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید