جاباما می‌خواهد ایرانی‌ها «سفر شایسته» را تجربه کنند

جاباما می‌خواهد ایرانی‌ها «سفر شایسته» را تجربه کنند
۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه اخبار استارت آپی https://goo.gl/1F4AZw
توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی سایت «جاباما» در نشست خبری به مناسبت رونمایی از سامانه رزرو آنلاین هتل و اقامت، با اشاره به تغییرات عرصه‌های مختلف زندگی امروز به‌ویژه در حوزه تحولات سفرهای خارجی، گفت: «در حال حاضر با استفاده از فناوری و پیشرفت تکنولوژی می‌توان از خدمات مسافرتی مختلفی مثل رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل و همچنین اطلاع از میزان بار مجاز در سفرها استفاده کرد.
جاباما می‌خواهد ایرانی‌ها «سفر شایسته» را تجربه کنند

توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی سایت «جاباما» در نشست خبری به مناسبت رونمایی از سامانه رزرو آنلاین هتل و اقامت، با اشاره به تغییرات عرصه‌های مختلف زندگی امروز به‌ویژه در حوزه تحولات سفرهای خارجی، گفت: «در حال حاضر با استفاده از فناوری و پیشرفت تکنولوژی می‌توان از خدمات مسافرتی مختلفی مثل رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل و همچنین اطلاع از میزان بار مجاز در سفرها استفاده کرد.

 علی‌اشرفی با بیان اینکه همه تلاش سایت جاباما در راستای ارائه خدمات آنلاین بهتر به مشتریان است، گفت: «در سایت جا با ما مشتریان حق انتخاب دارند. و می‌توانند با امکان مقایسه‌ قیمت‌ها بهرین گزینه برای سفرهای خود را انتخاب کنند.»

مدیر بازاریابی سایت جاباما در ادامه با اشاره به اهداف و الویت‌های این شرکت برمبنای توسعه گردشگری شایسته و استفاده بهینه مشتریان از امکانات این سایت ابرازامیدواری کرد: «درآینده نزدیک شاهد  توسعه محصولات بیشتردراین حوزه خواهیم بود.» به گفته علی‌اشرفی، درحال حاضر این سایت شاهد استقبال بی‌نظیر متقاضیان گردشگری در زمینه سفرهای خانوادگی، کاری و سازمانی با تنوع مطلوب است. و مشتریان در صورت کنسل شدن مسافرت‌شان به هر دلیلی، می‌توانند از امکان استرداد مبلغ پرداخت‌شده بهره‌مند شوند.

علی‌اشرفی، همچنین با اشاره به فعالیت ۱۵۰نفر در این استارتاپ برای ارائه خدمات گردشگری و اقامتی، تصریح کرد: «امکان رزرو هتل در سراسر دنیا برای مشتریان جاباما وجود دارد.»

مدیر بازاریابی جاباما تفاوت قیمتی و تخفیف را برای مشتریان مهم ارزیابی کرد و گفت: «این سایت کاملا به صورت تخفیفی فعالیت می‌کند و الویت با نیازمندی‌ها، دغدغه‌ها و سلایق مشتریان است.»

علی‌اشرفی، در ادامه با بیان اینکه درگذشته بازار گردشگری دارای شفافیت کافی نبوده است، تاکید کرد: «الویت امروز جاباما ایجاد شفافیت و آگاهی دادن به مشتریان است. هدف مجموعه جاباما ایجاد و خلق تجربیات سفرشایسته برای مشتریان بوده است که با ارائه هر نوع محصول، شفاف‌سازی مرتبط با آن هم انجام می‌شود.» به گفته علی‌اشرفی کیفیت امکانات مراکز اقامتی برای این سایت گردشگری مهم و اساسی بوده و قوانین و فرایندهای استراد رزرو نیز کاملا در این حوزه مشخص شده است. علی‌اشرفی، درپایان سخنان خود، اشاره کرد جاباما خدمات آنلاین ویژه‌ای در سراسر ایران و دنیا ارائه می‌دهد.

همچنین حامد شالچیان، مدیرمحصول جاباما در ادامه نشست گفت: جاباما دارای امکانات جستجو با بسته‌های ویژه برای مشتریان خود است. شالچیان، ارائه خدمات براساس قیمت، درجه و ستاره‌های مراکز اقامتی و هتل‌ها را برای کاربران مهم ارزیابی کرد و گفت: «مشتریان می‌توانند با امکانات موجود به بهترین وجه از این سایت گردشگری بهره بگیرند.» مدیرمحصول جاباما، با بیان اینکه درسایت مشتریان می‌توانند  از  ۱۷۰ کشور دنیا خدمات گردشگری دریافت کنند، افزود: «سایت جاباما بدون کارمزد، خدمات استرداد وجه را ارائه می‌دهد.»

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎