تیک‌‌تیم؛ دستیاری برای مدیریت زمان

0

اپلیکیشن تیک تیم در سال ۱۳۹۵ توسط فرزاد خوان یغما تولید شده است. این اپلیکیشن در حوزه مدیریت زمان و برنامه‌ریزی طراحی شده است.

تیک تیم خدماتی برای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها و امور روزانه ارائه می‌دهد و در قالب وب و اپلیکیشن تلفن همراه عرضه شده است.

از جمله کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولویت‌بندی کارها در درجه‌های آ، ب، س، د

ایجاد و مدیریت سریع فعالیت‌های روزانه و رویدادهای کاری خاص با قابلیت تکرار و یادآوری به کاربر

تعیین اهداف و هدف فرعی با قابلیت گزارش‌گیری و اطلاع از درصد پیشرفت

هر کسب‌و‌کار و استارتاپی برای دستیابی به موفقیت و رشد خود به برنامه‌ریزی و مدیریت نیاز دارد. در این حوزه اپلیکیشن‌هایی تولید شده ‌که یکی از آنها اپلیکیشن تیک‌تیم است. این اپلیکیشن با اولویت‌بندی و یادآوری کارها به شما در مدیریت رویدادها و فعالیت‌های کاری کمک می‌کند. در حال حاضر تیک تیم را می‌توان از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار دانلود کرد.

تیک تیم حجمی معادل با ۵.۲ مگابایت دارد و این حجم کم نشان‌دهنده آن است که اپلیکیشن را می‌توان با سرعت بالا نصب و اجرا کرد.

پس از باز کردن اپلیکیشن تیک‌تیم، وارد صفحه اصلی می‌شوید. از همان ابتدا می‌توان رابط کاربری جذاب، ساده و کاربرپسند آن را مشاهده کرد. آیکون‌های «ثبت رویداد» و «ثبت فعالیت» با تفکیک کارها به شما امکان می‌دهد تا آنها را بهتر سازماندهی کنید.

در قسمت ثبت رویداد می‌توانید رویدادهای مهم را ایجاد کنید. برای مثال یک قرار ملاقات کاری خود را با تمام توضیحات و تاریخ ثبت کنید. به علاوه می‌توانید یک اعلان هوشمند برای آن تنظیم کنید تا در زمان مقرر آن را به شما یادآوری کند. یکی از وجوه تمایز این اپلیکیشن با اپلیکیشن‌های مشابه امکان افزودن موقعیت مکانی مربوطه است که چنین قابلیتی در سایر اپلیکیشن‌ها وجود ندارد.

در قسمت ثبت فعالیت، کاربر می‌تواند یک هدف تعیین کرده و فعالیت‌های مربوط به آن را ثبت کرده، اولویت‌بندی کند تا نرم‌افزار با یادآوری آنها به کاربر کمک کند در کمترین زمان و به بهترین شیوه ممکن به اهداف خود دست پیدا کند.

در داخل این اپلیکیشن یک تقویم قرار داده شده ‌که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و بدون نیاز به مراجعه به نرم‌افزارهای دیگر به تقویم دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های تیک تیم آن است که می‌توانید با مخفی‌کردن فعالیت‌های انجام شده، فایل‌های خود را بایگانی کنید. امکان مرتب‌سازی برنامه‌ها بر حسب «اولویت، نام و تاریخ» وجود دارد تا کاربر کارها را سریع‌تر و راحت‌تر مدیریت کند. از جمله نقاط ضعف و قدرت این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   نقاط قوت:

  امکان مدیریت راحت و سریع کارها و اهداف

  تفکیک رویدادها از فعالیت‌ها

امکان تنظیم اعلان

وجود تقویم جهت سهولت در استفاده کاربران

چینش فعالیت‌ها برای دسترسی سریع‌تر

مخفی‌کردن فعالیت‌های انجام شده

امکان تعیین اولویت برای کارها

  •   نقاط ضعف:

  عدم امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی

 در کل می‌توان گفت اپلیکیشن تیک تیم یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای مدیریت اهداف و فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.