تکنیک را فراموش کن و از عکاسی لذت ببر!

0

یکی از برندهای تولید و فروش تخصصی دوربین عکاسی به نام Camara، کمپین تبلیغاتی جالبی را با همکاری آژانس Change ارائه داده ‌‌که به مخاطبان خود نوید یک عکاسی هنری و لذت‌بخش را می‌دهد.

عکاسی به عنوان یک فن حرفه‌ای در دنیای امروز، طرفداران زیادی پیدا کرده ‌و بسیاری از مردم جهان، این فن را در قالب یک شیوه هنری دقیق می‌شناسند، به طوری که امروز‌ دوربین‌های عکاسی مدرن با قابلیت‌های فنی فراوان در بازارهای جهانی عرضه شده و تلفیق این هنر با تکنولوژی مدرن به عنوان یک اصل مهم در نظر گرفته می‌شود.

بر همین اساس بسیاری از برندهای دوربین عکاسی، تجهیزات فنی و مدرن زیادی را در برنامه‌های دیجیتالی این دوربین‌ها گنجانده‌اند و از این منظر باید گفت که یک عکاس حرفه‌ای و یا حتی آماتور نیز باید بسیاری از موارد مربوط به این تجهیزات فنی را آموزش ببیند.

این امر ممکن است برای برخی افراد پرزحمت و سخت باشد، به همین دلیل نیز یکی از برندهای تولید و فروش تخصصی دوربین عکاسی به نام Camara، کمپین تبلیغاتی جالبی را با همکاری آژانس Change ارائه داده ‌‌که به مخاطبان خود نوید یک عکاسی هنری و لذت‌بخش را می‌دهد.

عکاسی‌ای که برای هر فرد آماتور و یا حتی حرفه‌ای، بدون دغدغه‌های فنی بوده و در عین حال که مجهز به تجهیزات مدرن و فنی است، لذت عکاسی را نیز از عکاس سلب نمی‌کند.

این کمپین که در قالب سه تصویر به نام‌های ماهیگیر، نهنگ و اسکیت‌باز ارائه شده است، بر لزوم لذت‌بردن از عکاسی تأکید دارد. از ‌نظر دست‌اندرکاران این کمپین، عکاسی یک هنر است که عکاس باید در حین عکس برداشتن از آن لذت ببرد، نه اینکه پرداختن به شیوه‌های فنی و مدرن باعث تمرکز بالای او شده و در نهایت لذتی از فرایند عکاسی کسب نکند.

نوع تصاویر ارائه شده، یک عکاسی حرفه‌ای را نشان می‌دهد؛ عکاسی‌ای که تمام زوایا را در نظر گرفته و فاصله‌ها را با عدد نشان می‌دهد، کادر مورد نظر در عکاسی نیز به صورتی دقیق و با اعداد و ارقام متمایز شده است.

از این منظر باید گفت هر فردی که این تصاویر را ببیند، یک عکاس حرفه‌ای را به یاد خواهد آورد که با دقت و زحمت فراوان در حال عکسبرداری است، اما شعاری که در انتهای این تصاویر دیده می‌شود، نکته دیگری را به بیننده خود گوشزد می‌کند؛ خودت را از بار فنی آزاد کن!

شعار مذکور به این معناست که در فرایند عکاسی با دوربین Camara صرف‌نظر از اینکه شما یک عکاس حرفه‌ای یا آماتور باشید، یک عکاسی دقیق را به اجرا خواهید گذاشت، اما نکته مهم‌تری که در این کمپین وجود دارد، این است که روند این عکاسی حرفه‌ای، خدشه‌ای بر لذت‌بردن از عکسبرداری ایجاد نخواهد کرد.

این یک دوربین حرفه‌ای است که شما با اعتماد به آن می‌توانید از عکاسی خود لذت ببرید و چندان درگیر تجهیزات فنی نشوید!

در ادامه و در ذیل عبارت مذکور، توضیح مختصری درباره این دوربین داده شده و با جمله «تکنیک را فراموش کن، در لحظه زندگی کن» بر لزوم لذت‌بردن از عکاسی تأکید بیشتری می‌کند.

آنچه به طور برجسته‌ای در این کمپین به چشم می‌خورد، توجه به فن عکاسی به عنوان یک هنر است، تصاویر ارائه شده نیز بسیار زیبا و هنری هستند و هر بیننده‌ای با دیدن آنها یک عکاس حرفه‌ای را پیش روی خود مجسم می‌کند.

اما نوید این برند به مخاطبان خود این نکته است که صرف‌نظر از حرفه‌ای و یا آماتور‌بودن، می‌‌توانید یک عکاسی حرفه‌ای را تجربه کنید و از همه مهم‌تر، از هنر عکاسی خود لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.