تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

0

شبکه‌های اجتماعی امکان دسترسی به میلیون‌ها کاربر را فراهم می‌کنند. آنها می‌توانند پیام‌های تجاری، شخصی و حتی سیاسی را در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه به افراد منتقل کنند اما مخاطب من کیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه پیامی برای او مهم است؟ چگونه محتوا تولید کنم؟ چگونه پیام خود را به او منتقل کنم؟ پاسخ این سوالات و چندین پرسش‌ دیگر را باید قبل از حضور در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنیم. شبکه اجتماعی مانند صفحه آگهی‌های یک روزنامه نیست و مردم در این شبکه‌ها مانند یک جامعه رفتار می‌کنند. پس پیام ما باید بر اساس اولویت‌های مخاطبان تعریف شود. آنها درک و تفسیر خود را از این پیام‌ها پیدا می‌کنند و اگر محتوا قابلیت هدایت این تحلیل را نداشته باشد، پیام ما تبدیل به هزاران پیام دیگر می‌شود که با خواست ما هماهنگ نیست. یک پیام خوب ویژگی‌های مشخصی دارد و می‌تواند احساس لذت، شگفتی، خوشحالی و حتی غم را در کاربران ایجاد کند. در همین راستا آکادمی کارآفرینی تهران دوره تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی را برگزار می‌کند. این دوره در روز پنجشنبه چهارم خردادماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۱۹۱۵۱-۰۲۱‌ تماس بگیرند. 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.