توصیه‌های پوشاکی

0

Taboola 

استارتاپ تابولا در سال ۲۰۰۷ توسط ادم سیگدولا راه‌اندازی شده است. این استارتاپ با ایده ایجاد محتوای در حوزه پوشاک و فروشگاه‌های لباس شروع به کار کرده است. با این ایده، تابولا توانسته ‌درآمدی با نرخ ۲۵۰ میلیون دلار کسب کرده و آن را مدیریت کند. جالب توجه این است که تابولا فقط ۱۲۰ کارمند دارد و همچنان توجه ‌مشتری‌های حرفه‌ای مانند بی‌بی‌سی، یو‌اس‌ای‌تودی و بوستون گلاب را جلب کرده است. این استارتاپ بهترین پلت‌فرم بازاریابی محتوا در اینترنت است. تابولا یک ویجت وب برای تولیدکنندگان محتوا در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد که به مطالب ارسالی، عکس و ویدئوهای مشابه لینک می‌شود. اخیراً نیز این استارتاپ اعلام کرده ‌که ۱۵۰ میلیارد توصیه و پیشنهاد به ۴۰۰ میلیون کاربر خود ارائه می‌دهد. شراکت، ارائه محتوای ویدئویی جالب و جهانی شدن از عناصر اصلی موفقیت این استارتاپ هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.