تهران، قلمرو تبلیغات استارت‌آپ‌ها شد!

علی حاجی محمدی بنیانگذار همیاروردپرس و ژاکت
تهران، قلمرو تبلیغات استارت‌آپ‌ها شد!
از مهم‌ترین چالش‌هایی که کماکان در اکوسیستم دیده می‌شود، شفاف‌نبودن ارتباط‌ها و سرمایه‌گذاری‌هاست که متاسفانه از ابتدای شکل‌گیری اکوسیستم تاکنون به همین صورت بوده است. همچنین به لحاظ موفقیت و شاخص‌بودن، برادران محمدی را انتخاب می‌کنم، به‌خاطر اینکه در فرهنگ‌سازی خرید وسایل مختلف به صورت اینترنتی گام بزرگی برداشتند و راه را برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هموار کرده‌اند.
تهران، قلمرو تبلیغات استارت‌آپ‌ها شد!

علی حاجی محمدی بنیانگذار همیاروردپرس و ژاکت |  از مهم‌ترین چالش‌هایی که کماکان در اکوسیستم دیده می‌شود، شفاف‌نبودن ارتباط‌ها و سرمایه‌گذاری‌هاست که متاسفانه از ابتدای شکل‌گیری اکوسیستم تاکنون به همین صورت بوده است. همچنین به لحاظ موفقیت و شاخص‌بودن، برادران محمدی را انتخاب می‌کنم، به‌خاطر اینکه در فرهنگ‌سازی خرید وسایل مختلف به صورت اینترنتی گام بزرگی برداشتند و راه را برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هموار کرده‌اند.  در سال ۹۶ به نظر یکی از حوزه‌هایی که رشد زیادی کرده، حوزه تبلیغات آنلاین است، چون تبلیغات خیلی خیلی رشد کرده است. مثلا پیش از این بیلبوردی در خیابان‌ها نمی‌دیدم که مربوط به استارت‌آپ‌ها باشد ولی سال ۹۶ شهر قلمرو تبلیغات استارت‌آپ‌ها شده بود و این حاکی از رشد استارت‌آپ‌هاست؛ به طوری که می‌توانند هزینه‌های تبلیغات خود را تامین کنند. در سال ۹۷ باید از فرصت همکاری و رشد در کنار استارت‌آپ‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران معتبر استفاده کرد و برای بزرگ‌ترین تهدید یعنی کمبودها در زمینه زیرساخت فناورانه ایران تلاش کرد. در پایان اگر بخواهم مطابق بخش دوم پاسخ دهم، یعنی چهره شاخص استارت‌آپی در سال ۹۶ را انتخاب کنم، قطعا دیجی‌کالا را انتخاب می‌کنم ولی فکر می‌کنم اسنپ در فرهنگ‌سازی بسیار بسیار موفق‌تر عمل کرده است. 

 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎