تخصص آن‌ها، ساختن است!

0

هوندا یکی از برندهای معروف تولید موتورسیکلت و اتومبیل است که در سطح جهان نامی شناخته شده به شمار می‌رود. این برند در یکی از تبلیغات خلاقانه خود با تأکید بر تنوع محصولاتی که دارد، یک کلیپ دو‌دقیقه‌ای جالب را ساخته است که بر تنوع محصولات این شرکت و خلاقیت در طراحی و ساخت آنها تأکید دارد. در کلیپ مذکور، تنها دستانی را می‌بینیم که با گرفتن یک مهره کوچک، وسایل نقلیه‌ای اعم از موتور، انواع خودروهای سواری، ماشین‌های مسابقه، ماشین چمن‌زنی و هواپیما را می‌سازد. در انتها نیز با قرار گرفتن جمله «‌قدرت رؤیاها» در زیر نام تجاری هوندا، این تفکر برجسته می‌شود که با برند هوندا می‌توان به رؤیاها تحقق بخشید.

دستان مردی که در حال ساختن وسایل نقلیه مذکور با یک پیچ است، مانند فردی است که با ابزارهایی محدود، کاردستی می‌سازد، تنوع در طرح‌بندی این وسایل نقلیه در کنار رنگ‌بندی مناسب آنها، از نقاط قوت این ویدئوی کوتاه به شمار می‌روند؛ ضمن اینکه رعایت تناسب در ساختن آنها نیز از دیگر مزایای این ویدئو محسوب می‌شود، به این معنا که فرد مذکور، به‌درستی از دل هر یک از وسایلی که می‌سازد، یک وسیله جدید تولید می‌کند و در نهایت نیز با ساختن یک هواپیما، کار خود را به اتمام می‌رساند. از آنجایی که در این زمان کمتر از دو دقیقه، وسایل نقلیه زیادی ساخته می‌شود، تمرکز بر تنوع محصولات برند هوندا نیز از دیگر خصوصیات این کلیپ به شمار می‌رود؛ طیف گسترده‌ای از انواع موتور‌سیکلت‌ها در کنار انواع مختلفی از ماشین‌های سواری، نشان‌دهنده تنوعی است که برند هوندا در محصولات خود ایجاد کرده ‌و خصوصا در انتها با ساختن یک هواپیما، تنوع و گستردگی محصولات این برند به بالاترین حد خود می‌رسد.

در پایان لازم به ذکر است که ساختن هواپیما در مرحله آخر این کلیپ کوتاه نیز خالی از لطف نبوده و معانی قابل توجهی را به دنبال خود برای مخاطبان عرضه می‌کند. پس از ساختن هواپیمای مورد نظر، شعار این کلیپ که همان «قدرت رؤیاها» است، ‌روی صفحه نوشته شده و کاملا با ساخته‌ای مانند هواپیما تناسب دارد، چرا که رؤیاپردازی مانند پرواز بوده و هواپیما نیز ابزار پرواز است؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که رسیدن به رؤیاها از طریق برند هوندا و محصولات آن کاملا امکان‌پذیر بوده و نمود عینی آن یعنی هواپیما نیز ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.