تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها

تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها
۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه اخبار استارت آپی https://goo.gl/ECpi81
تحقیقات بازار فرایند تعریف مسئله، انتخاب روش تحقیق، جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل و جمع‌بندی با هدف تولید راهکارهای ورود به بازار و یا توسعه بازار است.
تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها

تحقیقات بازار فرایند تعریف مسئله، انتخاب روش تحقیق، جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل و جمع‌بندی با هدف تولید راهکارهای ورود به بازار و یا توسعه بازار است.
تحقیقات بازاریابی فرایند سیستماتیک مدیریت هدفمند بازاری است که بنگاه به آن ورود کرده است.
به بیان ساده، تحقیقات بازار کمک می‌کند حوزه خدمتی خود را در بازار انتخاب کنید و تحقیقات بازاریابی تلاش می‌کند تا شما بتوانید به بهترین نحو خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید و در نهایت به فروش برسانید.
این دوره قصد دارد مهارت تحلیل ۳۶۰ درجه کسب‌و‌کار از منظر حاکمیت، بازار، مشتریان و رقبا را مبتنی بر آیتم‌هایی نظیر زیرساخت‌های قانونی، روند بازار، اندازه بازار، شناسایی بازار هدف، بخش‌بندی بازار، قیمت‌گذاری، ویژگی‌های محصول، برآورد تقاضا، اثربخشی تبلیغات، نگرش برند و سنجش رضایتمندی مشتریان را به افراد حاضر در دوره بیاموزد.
با توجه به نرخ بالای شکست استارت‌آپ‌ها که دلیل عمده آن عدم نیاز بازار به محصولات و خدمات آنهاست، این دوره در تلاش است دانش شناسایی نیاز بازار و انتخاب دقیق بازار هدف را به مخاطبان منتقل کند.
این رویداد در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه در باشگاه کارآفرینی تیوان واقع در پژوهشکده علوم و فناوری شریف برگزار خواهد شد. 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎