به خودتان و دیگران کمک کنید

0
  • Flotsm

Flotsm اپلیکیشنی است که در سال ۲۰۱۶ جزء ۱۰۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور شناخته شده است. این اپلیکیشن بهترین روش برای تصمیم‌گیری است. شما می‌توانید در این برنامه به طور ناشناس از کاربران درخواست کمک کنید تا به شما در تصمیم‌گیری‌‌تان کمک کنند. از سوی دیگر نیز می‌توانید به سایر کاربران در تصمیم‌گیری کمک کنید. هر یک از کاربران Flotsm ناشناس هستند، بنابراین هیچ محدودیت عمومی و حرفه‌ای وجود ندارد. تمام کاربران Flotsm با هم برابر هستند و می‌توانند با اطمینان کامل و دسترسی نامحدود پرسش‌هایی را مطرح کرده یا به پرسش‌ها پاسخ دهند؛ از پرسش‌های سرگرم‌کننده و کم‌اهمیت گرفته تا پرسش‌های جدی. برای کار با این اپلیکیشن کاربر باید پرسش خود را بنویسد، سپس چند پاسخ چند‌گزینه‌ای اضافه کند، عکس خود را به آن افزوده و پرسش را ارسال کند. پس از آن در صورت تمایل می‌تواند پاسخ‌ها و اعلان‌های فوری کاربران Flotsm را دریافت کند. برای کمک به سایر کاربران نیز می‌توانید تمام Flotsm شناور را جست‌وجو کنید. تازه‌ها، مهم‌ترین و نزدیک‌ترین‌ها را مشاهده نمایید. پاسخی را که فکر می‌کنید درست است انتخاب کرده و نظر دیگران را بخوانید. وقتی سازنده Flotsm تصمیم می‌گیرد نیز می‌توانید اعلان مربوط به آن را دریافت کنید. یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن آن است که شما می‌توانید پاسخ‌ها را بر حسب سن، جنسیت و موقعیت مکانی فیلتر کنید. به علاوه امکان جست‌وجو و دنبال کردن موضوعات مورد علاقه شما نیز وجود دارد.

 

     

  • JustWatch 

جاست‌واچ سریع‌ترین روش برای جست‌وجوی فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شماست و از طریق آن شما می‌توانید دریابید که آیا آنها به طور قانونی در دسترس شما قرار دارند یا خیر. جاست‌واچ یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۶ در اپ‌استور است که تعداد کاربران زیادی در کشورهای مختلف دارد. در حال حاضر این اپلیکیشن از Netflix, HBO NOW, Amazon Prime Instant Video, Hulu, Crackle, iTunes, Vudu, XBOX, Playstation, realeyz, Mubi و Fandor در ایالات متحده آمریکا پیشنهادهایی دارد. این اپلیکیشن در کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند، برزیل، مکزیک، آفریقای جنوبی، ایرلند، فرانسه، اسپانیا، هلند و آلمان در دسترس است. از قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  جدول زمانی جدید: آنچه را که اخیراً به کاتالوگ ارائه‌دهنده افزوده شده است، تماشا کنید.

  موتور جست‌وجوی پخش: در تمام آرشیوهای بزرگ به طور همزمان جست‌وجو کنید.

  کاهش قیمت: بهترین قیمت‌ها را هر روز پیدا کنید.

  از فهرست تماشا برای تبدیل تلفن هوشمند خود به یک دستگاه پخش فیلم از راه دور استفاده کنید.

  • Yousician 

یوزیشن یک راه سریع و سرگرم‌کننده برای یادگیری، بازی و تسلط بر پیانو، گیتار یا باس است. شما می‌توانید از هزاران آهنگ در آلت موسیقی خود لذت ببرید. این اپلیکیشن یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های کاربردی در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است. یوزیشن معلم موسیقی شخصی شما در عصر دیجیتال است. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی نواختن ساز را یاد بگیرید. این اپلیکیشن به نواختن شما گوش داده و درباره دقت و زمانبندی شما نظرات و انتقاداتی را بلافاصله ارائه می‌دهد. برنامه درسی به موسیقیدانان در هر سطح کمک می‌کند تا پیشرفت کنند.

این اپلیکیشن یک راهنمای ویدئویی مرحله به مرحله دارد. بازی‌هایی نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده‌اند که پیشرفت شما را بررسی کرده و شما را تشویق می‌کنند تا تمرین کنید. این اپلیکیشن برای پیانیست‌ها، گیتاریست‌ها، نوازندگان باس، افراد کاملاً مبتدی، موسیقیدانان حرفه‌ای و پیشرفته و نیز معلمان موسیقی طراحی شده است.

بیش از ۱۵۰۰ تمرین و درس با صدها ویدئو که تمام مهارت‌ها را آموزش می‌دهند، در این اپلیکیشن وجود دارد. به علاوه یوزیشن تئوری موسیقی را به شما یاد می‌دهد و برای هر مهارت مربیان خاصی دارد. در چالش‌های هفتگی، شما می‌توانید با دوستان و میلیون‌ها کاربر این اپلیکیشن در سراسر دنیا مسابقه دهید.

  • Vidgets

ویدجتز یک ابزار فوق‌العاده است که سبک زندگی شما را تغییر می‌دهد. به جای جست‌وجو و تلنگر‌های متوالی، کافی است فقط یک تلنگر بزنید تا کارها انجام شوند. این اپلیکیشن بیش از ۵۰ ویجت برای سیستم عامل آی‌او‌اس دارد که شما می‌توانید در مرکز اعلان و اپل واچ خود آن را سفارشی کرده و به آن دسترسی داشته باشید.

ویدجتز یک اپلیکیشن کاملاً رایگان است که جزء یکی از ۱۰۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است. این برنامه هیچ تبلیغات مزاحمی ندارد. از ویژگی‌های این اپلیکیشن، تماس‌های سریع از طریق ایمیل، پیام، تماس تلفنی یا فیس‌تایم است. به علاوه شما می‌توانید از بیش از ۵۰هزار اپلیکیشن پشتیبانی شده با جست‌وجوی اپلیکیشن خودکار یکی را انتخاب کنید. یک فهرست از لانچرهای اپلیکیشن برای استفاده آماده هستند که طراحی‌های متناسب و فوق‌العاده‌ای دارند.

سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

عملیات سریع: پیمایش جی‌پی‌اس سریع، نشانک سریع

ساعت: ساعت آنالوگ، ساعت دیجیتال، ساعت جهانی و تقویم با پشتیبانی از منطقه زمانی

شبکه: سرعت دانلود/آپلود شبکه سیستم، سرعت تلفن همراه، سرعت وای فای

وضعیت سیستم: باتری، حافظه، سی‌پی‌یو و مصرف حافظه

جی‌پی‌اس: سرعت‌سنج آنالوگ، سرعت‌سنج دیجیتال، قطب‌نما

جداساز: جداساز و فاصله‌انداز برای تنظیم طرح اولیه

آب‌و‌هوا: شرایط آب‌و‌هوایی فعلی، پیش‌بینی آب‌و‌هوا، دماهای موقعیت‌های مکانی انتخاب شده، زمان طلوع و غروب خورشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.