برای اکسس مشتری بزرگ و کوچک ندارد

0

آژانس بازاریابی ACCESS از جمله شرکت‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که با ارائه خدمات کامل بازاریابی، بالاتر‌بردن سطح برندهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این آژانس که از سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرده است، در حال حاضر دو دفتر در نیویورک و تورنتو داشته و با ۶۵کارمند، خدمات بازاریابی خود را ارائه می‌دهد.

  •  در هر سطح، مشتری می‌پذیرد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در دستورالعمل این گروه بازاریابی به چشم می‌‌خورد، پذیرفتن مشتریان خود در سطوح مختلف است، به این معنا که این گروه بازاریابی، برندهای مختلف را در هر سطحی که باشند پشتیبانی کرده و نسبت به آنها تعهد دارد. یکی از شعارهای مهم این گروه نیز مبنی بر همین امر است؛ سطح و اندازه مهم است و ما در بالا بردن سطح‌‌تان به شما کمک می‌کنیم. بر این اساس برای آژانس  اکسس چندان تفاوتی ندارد که یک برنامه بازاریابی را برای برندی مانند آئودی تهیه می‌کند یا برای یک برند گمنام؛ در هر دو حالت، تعهد و میزان کار به یک اندازه است و مهم‌تر اینکه این آژانس، در ارائه برنامه‌های تبلیغاتی خود، حتی برندهای مشهور را نیز خارج از پیشینه آنها در نظر گرفته و سعی در ارائه یک راهکار متمایز و خلاقانه دارد؛ راهکاری که حتی اگر این برند، یک نام تجاری گمنام نیز بود، در شناساندن آن مثمر‌ثمر باشد.

  •  روش‌هایی که اثبات شده‌اند

اکسس  نتیجه‌گیری را بر عهده مخاطبان خود می‌گذارد؛ به این معنا که راهکارها و داستان‌های موفقیت‌آمیز خود را با مشتریان خود در میان می‌گذارد‌ به طوری که بسیاری از این داستان‌ها در سایت این آژانس موجود بوده و کاربران می‌توانند از نحوه اجرای آنها مطلع شوند. بر همین اساس، این گروه بازاریابی از اعتماد مشتریان خود سخن می‌گوید؛ مشتریانی که روند بازاریابی را در این آژانس دیده و می‌توانند در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آن، نتیجه‌گیری کنند. در واقع صداقت در مقابل مشتریان یکی از راهکارهایی است که این گروه در پیش گرفته، همه چیز در مقابل مخاطبان قرار دارد و به نوعی راهکارها و شگردهای بازاریابی این آژانس، برای مشتریان اثبات شده است.

  •  وعده‌هایی که عمل می‌شوند

این آژانس، به مشتریان خود این قول را می‌دهد که به آنچه که به آنها وعده داده شده است، جامه عمل می‌پوشاند. این امر در وهله اول کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که یک شرکت با مشتری خود قراردادی بسته و به آن نیز عمل می‌کند، اما اینکه دقیقا به همه وعده‌ها عمل می‌شود، نشان‌دهنده این نکته مهم است که این گروه بازاریابی، دارای یک تیم متخصص بوده که بر مبنای مشاهدات، تجربیات و مطالعات گسترده خود می‌توانند یک دورنمای دقیق از وضعیت بازاریابی یک برند را ترسیم کرده و بر مبنای آن، اهداف خود را پی‌ریزی کنند و در نهایت نیز به اهداف مذکور دست یابند.

  •  آژانسی با خدمات متنوع و دقیق

خدمات آژانس اکسس طیف متنوعی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود که در چندین عنوان مختلف، در وب‌سایت این شرکت نیز معرفی شده‌اند. این گروه تبلیغاتی با استفاده از خدمات فوق که برای هر‌کدام، نیروهای مختصصی را استخدام کرده است، سعی در تحقق اهداف خود و در نهایت موفقیت مشتریانش دارد؛ ارائه پایگاه‌های اطلاعاتی، طراحی، سیستم ارسال ایمیل، برندسازی، تکنولوژی چاپ، مشاوره و مدیریت کمپین از جمله مهم‌ترین خدماتی به شمار می‌‌روند که این گروه بازاریابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. داشتن یک پایگاه اطلاعاتی قوی، در واقع یک بانک ارزشمند محسوب می‌شود که در طراحی هر فرآیند تبلیغاتی می‌تواند اطلاعات مهمی را برای شروع کار و فعالیت‌های بعدی آن ارائه دهد، ضمن اینکه استفاده از ابزارهایی مانند چاپ و یا خدمات دیجیتال و اینترنتی نیز در حیطه کار متخصصان باتجربه‌ای قرار دارد که به خوبی از عهده وظایف خود برمی‌آیند. در ادامه نیز خدماتی مانند مشاوره و یا مدیریت کمپین فرایندهای مهمی به شمار می‌روند که در بازه‌های زمانی متفاوت، خدمات ارزشمندی را به مشتریان ارائه می‌دهند. بر این اساس می‌توان گفت که طبقه‌بندی خدمات بازاریابی و ارائه به‌موقع آنها از جمله نقاط مثبت این آژانس به شمار می‌رود که می‌تواند در جلب توجه برندهای مختلف، تأثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.