با کافه آگهی خرید را مزمزه کنید

0

صاحب کسب و کار هستید و فکر افزایش فروش محصولات خود را در سر دارید؟ یا مصرف کننده ای هستید که قصد دارد با مناسب ترین شرایط اجناس مورد نیاز خود را خریداری نماید؟ اگر در هر یک از این دو گروه جای می‌گیرید، کافه آگهی می‌تواند به شما کمک کند.

برای هر صاحب کسب و کاری پیش آمده است که به دنبال مشتری برای خدمات یا محصولاتی باشد که ارائه می‌دهد. به علاوه افراد زیادی به دنبال خدمات و محصولاتی می‌گردند که به آنها نیاز دارند. اپلیکیشن کافه‌آگهی یکی از ابزارهای فارسی است که این مشکل را برای افراد می‌کند و بستری مناسب و کاربرپسند را ایجاد کرده است.

در این اپلیکیشن، پس از ورود با توجه به مکان فعلی شما آگهی‌های فروش را در دو قسمت کلی اجناس نو و اجناس دست دوم مشاهده خواهید نمود.

خوشبختانه کافه آگهی از سیستم جستجوی خوبی بهره می‌برد که شما با استفاده از آن خیلی سریع‌تر و راحت تر می‌توانید کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید. در این جستجو فیلتر‌هایی همچون موارد زیر یافت می‌شوند :

موقعیت مکانی (استان و شهر)

دسته بندی کالاها

نوع فروش

عکس‌دار بودن یا نبودن

و غیره

فرض کنید شما قصد خرید یک لپ‌تاپ دست دو با قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان را دارید. در سریع‌ترین حالت شما می‌توانید از سیستم جستجو برنامه استفاده نمایید. اما اگر احساس می‌کنید بهتر است با جزئیات بیشتری به دنبال کالای خود بگردید لازم  است به قسمت اجناس دست دوم مراجعه نمایید. سپس در بین دسته بندی های موجود به دنبال دسته بندی احتمالی آن محصول با توجه به محصولات مشابه موجود در صفحه بگردید. چنانچه در این حالت موفق بودید می توانید برای مشاهده بیشتر آگهی ها بر روی گزینه “بیشتر” تلنگر نمایید و در صفحه جدید به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید. اگر که از دسته بندی محصول مورد نظر خود اطمینان دارید می‌توانید مستقیما گزینه دوم منو پایینی برنامه که “دسته بندی” نام دارد مراجعه نمایید.در این صفحه بیش از ۱۰ دسته بندی قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که با انتخاب هر آگهی، شما به اطلاعاتی مانند

تعداد مشاهدات و پسند ها

قیمت

منطقه

مدل

نوع آگهی (فروشی، معاوضه و …)

توضیحات تکمیلی محصول

اطلاعات تماس

و…

دسترسی پیدا خواهید کرد.همچنین شما می‌توانید این آگهی را لایک و نشانه گذاری کنید و یا بین دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از قابلیت‌های جالب کافه آگهی در منو پایینی برنامه جای گرفته و “پیشنهاد ها” نام دارد. در این بخش به صورت تصادفی آگهی هایی برای شما به نمایش در خواهد آمد. اگر آگهی را به سمت راست بکشید، آن را پسند کرده اید و اگر که به سمت چپ بکشید، بی تفاوت از کنار آن گذر کرده اید. در این قسمت، اگر عکس، عنوان و یا قیمت کالایی شما را جذب کرد می‌توانید با انتخاب آن آگهی به صفحه آن منتقل شوید و اطلاعات بیشتر محصول را مشاهده نمایید.

اما کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند چه استفاده‌ای می‌توانند از این برنامه کنند؟ شما می‌توانید فروشگاه مختص به خود را در این اپلیکیشن بسازید. اگر که صرفا قصد فروش یک کالا را  دارید، کافیست با انجام یک ثبت نام ساده و سریع کار را آغاز نمایید.

به منو سمت راستی برنامه مراجعه کنید و با انتخاب گزینه ثبت آگهی، محصول خود را در معرض دید کاربران کافه آگهی قرار دهید. توجه داشته باشید که ثبت آگهی رایگان است و اما شما با پرداخت مبلغ ناچیزی می‌توانید آگهی خود را فوری کنید و شانس دیده شدن و فروش رفتن آن را افزایش دهید. ممکن است شما یک فروشنده باشید و قصد معرفی و فروش محصولات زیادی را داشته باشید. کافه آگهی برای شما نیز قابلیت جالبی به نام ثبت فروشگاه را به ارمغان آورده است.

برای ثبت یک فروشگاه جدید کافیست بعد از ثبت نام از منو سمت راست گزینه ساخت فروشگاه را انتخاب نمایید و بعد از تکمیل اطلاعات مربوطه محصولات خود را تحت عنوان یک فروشنده واحد به کاربران کافه آگهی معرفی نمایید و شانس دیده شدن آن را افزایش دهید.

ثبت فروشگاه مزایای متعددی برای شما به همراه داشته باشد همچون:

شانس دریافت دنبال کنندگان

آرشیو کامل محصولات

جزئیات کامل آگهی های ثبت شده

و…

در نهایت می‌توان گفت که کافه آگهی یک اپلیکیشن اندرویدی کاربردی و مورد نیاز در فعالیت‌ها و خرید‌های روزمره شماست.

از جمله قابلیت‌ها و نقاط قوت مهم این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مکان یابی خودکار برای نمایش هدفمندتر آگهی‌ها

امکان جستجو در بین محصولات ثبت شده

کاربرپسند بودن  محیط برنامه

نقاط ضعف و نقص‌های اپلیکیشن کافه‌آگهی نیز به شرح زیر است:

کرش کردن برنامه

ضعف های جزئی در رابط کاربری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.