بازاریابی شرکت شما کاملا اشتباه است!

0

بازاریابی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر کسب‌و‌کاری به شمار می‌رود. بدون بازاریابی مناسب، مهم نیست چقدر محصول یا خدمات شما فوق‌العاده است، هیچ‌کس از وجود آن مطلع نخواهد شد. هزاران روش برای بازاریابی کسب‌و‌کار وجود دارد و همه آنها دارای مزایا و معایبی هستند. زمانی مشکل ایجاد می‌شود که دقیقا ندانیم چگونه شیوه‌های بازاریابی را اعمال کنیم. یک شیوه بازاریابی که به اشتباه از آن استفاده شود، می‌تواند تاثیر منفی بگذارد. به جای جذب مشتریان جدید، احتمال دارد که مشتریان بالقوه را از دست بدهید. در اینجا سه روش دور‌کردن مشتریان بالقوه توضیح داده شده است.

  •  رسانه اجتماعی

همه ما از اهمیت رسانه اجتماعی در زمینه بازاریابی آگاه هستیم. هر روز هزاران حساب کاربری جدید در فیس‌بوک ایجاد می‌شود و فیس‌بوک تنها ابزار بازاریابی برای کسب‌و‌کار شماست. اما بسیاری از کسب‌و‌کارها نمی‌دانند چگونه از آن به خوبی استفاده کنند. اینکه فقط از رسانه اجتماعی به عنوان یک روش برای نمایش لینک‌ها و تبلیغات به مشتریان استفاده کنید، کافی نیست. مهم آن است که مطمئن شوید برای مشتری خود محتوای جالب و مناسب در نظر گرفته‌اید. مطمئن شوید که مطالب ارسالی شما همان مطالبی است که مشتری به دنبال آن است. اگر بتوانید حس وفاداری را در مشتری ایجاد کنید، آنها خودشان به دنبال محصولات و خدمات شما خواهند گشت.

  •  کمپین‌های تبلیغاتی

یک کمپین تبلیغاتی می‌تواند ابزار بازاریابی فوق‌العاده‌ای باشد. این بهترین روش برای جذب مشتریان جدید و پاداش به وفاداری مشتریان فعلی است. شما باید مطمئن شوید که تبلیغات شما ارزش وقت گذاشتن داشته باشند.

  •  سئو

سئو آنقدر در دنیای بازاریابی آنلاین چرخیده است که امکان دارد تمام معنایش از بین رفته باشد. همه ما یک معنی از سئو در ذهن داریم. مشکل این است که کسب‌و‌کارها اغلب پای خود را فراتر نمی‌گذارند. آنها از دانش خود استفاده می‌کنند و به همان قانع هستند. نه‌تنها این یک اقدام کاری ضعیف است بلکه موجب می‌شود شما دور از دسترس باقی بمانید. سئو فقط این نیست که یک وب‌سایت را با کلیدواژه‌ها پر کنید و سپس منتظر باشید تا رتبه موتور جست‌وجوی شما بالا برود. سایت‌هایی مانند گوگل، سایت‌هایی را که مطالب آنها پر از کلیدواژه‌ است جریمه کرده و در فهرست سیاه قرار می‌دهند. باید محتوا تولید کرد و مطمئن شد که سئوی شما دقیقاً یکپارچه است. الگوریتم‌های موتور جست‌وجو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محتوای مناسب را پیدا کنند نه سیلی از کلیدواژه و عبارات را.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.