اینویژن؛ استارتاپی برای خبرها و حاشیه‌های دنیای سلبریتی‌ها

0
این شرکت در بورلی هیلز، نیویورک و لندن چندین دفتر دارد. در ابتدا ریاست این شرکت را دان بکر بر عهده داشت.
علاوه بر ارائه پوشش رسانه‌ای رویدادهای مرتبط با سلبریتی‌ها برای آسوشیتدپرس، اعم از پیش‌نمایش فیلم و نمایش اهدای جوایز از قبیل آکادمی آواردز، گولدن گلوب، امی آواردز، ام‌تی‌وی آواردز و غیره، اینویژن خدمات عکاسی و ویدئویی تجاری را برای تولیدکنندگان بزرگ در صنعت سرگرمی، ناشران و سازمان‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد. عکس‌های اینویژن هر روز در بزرگ‌ترین سازمان‌های رسانه آنلاین از طریق رسانه‌های مختلف اعم از پیپل مگزین، هالیوود ریپورتر، اینترتینمنت ویکلی، یاهو منتشر می‌شدند.
راه‌اندازی شرکت اینویژن در ۲۴ مه ۲۰۱۲ در سراسر صنعت سرگرمی به عنوان یک جایگزین برای غلبه بر گتی ایمجز در حوزه عکس‌های سرگرمی مشاهیر، اعم از مقاله‌ای درباره تجارت و سرگرمی، معرفی شد. در ۹ ژانویه ۲۰۱۳، اینویژن و هالیوود ریپورتر اعلام کردند که با هم همکاری خواهند کرد تا رویدادهای سرگرمی مشاهیر را با استفاده از عکاسان شرکت اینویژن پوشش دهند.
مدیر شرکت، جانیس مین، می‌گوید: «با ادامه دسترسی به رویدادهای صنعت سرگرمی و ارائه رویدادها و مراسمی برای عکاسی در پلتفرم‌های مختلف، عکاسان اینویژن، همراه با سابقه طویل آسوشیتدپرس در حوزه روزنامه‌نگاری، موجب می‌شود که این شرکت برای هالیوود ریپورتر بسیار مفید باشد.» در نهایت این همکاری در اکتبر ۲۰۱۵ پایان یافت.
وقتی اریک چاربونه بخشی از شرکت را در ۲۸ فوریه ۲۰۱۳ خریداری کرد و به جان فرنیس، مات سیلز، جان شیرر و جوردن استراس پیوست، اینویژن رتبه خود را به عنوان مجموعه‌ای از عکاسان مشاهیر پیشرو ارتقا داده است. در سال ۲۰۱۵ جان شیرر این شرکت را ترک کرد تا مسئول ارشد گتی ایمجز شود.

برای یک مدت، فرانک میچلوتا، عکاس در حوزه موسیقی و سرگرمی، در آوریل ۲۰۱۳ به اینویژن پیوست و مجموعه بزرگی از مشتریان درجه یک را به ارمغان آورد، اعم از روابط کاری با تولیدکنندگان بزرگ موسیقی و مجریان معروف دنیا.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.