اینترنتی مبل بخرید

0

گروهی از دانش‌آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران، این معضل را با خلاقیت خود حل کرده‌اند. نمایشگاه اینترنتی کالامبل (kalamobl.ir)، شرایط ویژه‌ای را برای کسانی که می‌خواهند خاطره خوبی از خرید مبلمان داشته باشند، فراهم می‌آورد تا متقاضیان معضلات و دردسرهایی که شاید همه ما تا به حال در خرید مبلمان با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم را تجربه نکنند.

اول اینکه کالامبلی‌ها از آنجا که کارشان را به‌خوبی بلدند و تخصص‌های لازم را در این زمینه کسب کرده‌اند، می‌دانند که برای انتخاب و خرید  مبلمان آن هم الکترونیکی، طراحی وب‌سایت در چه حد اهمیت دارد و باید چطور طراحی کنند که مخاطب بتواند آنچه که نیاز دارد را به‌خوبی و در کمترین زمان ممکن بیابد. وقتی وارد وب‌سایت کالامبل می‌شوید با چهار بخش روبه‌رو می‌شوید که شامل کالاهای ویژه، دسته‌بندی کالاها براساس مکان و نوع کالایی که در نظر دارید، کالاهای ویژه و برندهای ویژه است. این شیوه و دسته‌بندی، انتخاب شما را برای مبلمانی که در نظر دارید (و یا حتی اگر ندانید چه می‌خواهید) آسان‌تر می‌کند.

دوم، شما با انتخاب کالامبل باید از قبال کیفیت کالایتان هم اطمینان حاصل کنید؛ چراکه کالامبل با مکان‌های ویژه و برندهای معتبر واحدهای صنفی مبلمان قرارداد می‌بندد و در ارتباط است. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران کیفیت مبلی که از پشت مانیتور سفارش داده‌اید، باشید.

حتما تا به حال با این مشکل مواجه شده‌اید و یا از دوستان خود شنیده‌اید که در زمان تحویل مبل‌شان به آن‌ها بدقولی شده است و برای مثال اگر قرار بوده مبلمان‌شان را امروز تحویل بگیرند، با یک هفته تأخیر یا چه بسا تأخیر و بدقولی بیشتری مواجه شده‌اند؛ اما خوبی کالامبل این است که لذت خوش‌قولی را به شما می‌چشاند و همواره تلاش می‌کند حتی ر‌أس زمان مقررشده و نه یک ساعت آن‌طرف‌تر، کالایتان را تحویل بگیرید. به‌راستی که کالامبل، آسانی ارسال کالاهای درخواستی شما را با خوش‌قولی هرچه تمام‌تر و کیفیت مطلوب‌تر به‌ارمغان می‌آورد.

چهارم، آنچه که کالامبل را از دیگر روش‌های خرید و ارائه محصولات متمایز می‌کند، شفافیت در کار است! کیفیت مبلمانی که کالامبل ارائه می‌دهد با آنچه که در فروشگاه می‌بینید، تفاوتی ندارد. انگار کالامبلی‌ها به‌خوبی می‌دانند که صداقت یک اصل مهم در کار و کارآفرینی است؛ از این جهت شاید با این مسئله بارها در هنگام خرید حضوری مواجه شده‌اید که کیفیتی که در فروشگاه ارائه می‌شود با کیفیتی که همان محصول را در منزل تحویل گرفته‌اید، متفاوت بوده است. اما کالامبلی‌ها ظاهرا حساسیت ویژه‌ای در این زمینه به‌خرج داده‌اند. 

اگر در انتظار مبلمان پذیرایی، تختخواب فرزندتان و یا حتی یک میز کوچک هستید؟! به وب‌سایت kalamobl.ir مراجعه کنید و در کمترین زمان با کیفیت مناسب و آن هم در همان زمانی که می‌خواهید، کالایتان را سفارش دهید. کالامبل از آن جهت که به فکر آسودگی مشتریانش است، اطمینان بیشتری را فراهم کرده و دیگر شما را نگران مبلمان، تختخواب و کمد و… خود نمی‌گذارد و چقدر خوب که این نمایشگاه آنلاین مبلمان، اختتامیه نمی‌شناسد و در این نمایشگاه در هر زمان و تا هرقت که بخواهید، باز است و تعطیل‌بردار نیست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.