ایمیل کسب‌وکاری با نیوتن‌میل

0

می‌توان گفت نیوتن میل (Newton Mail) یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل برای کسب‌و‌کارهاست. این ابزار از اکثر انواع حساب‌های ایمیل پشتیبانی می‌کند. به علاوه، از سایر اپلیکیشن‌ها و خدمات مانند لینکداین، اورنوت، تودولیست، وان نوت، پاکت، ترلو، زن‌دسک، سیلزفورس، آسانا و غیره پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن همچنین دارای یک تقویم، بازگرداندن ارسال، تایید هویت دو‌مرحله‌ای برای ایمنی‌ و غیره است. با اینکه نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها کمی گران است، اما افرادی که به یک ایمیل قدرتمند نیاز دارند، می‌توانند به آن تکیه کنند بدون اینکه هیچ مشکلی برایشان پیش بیاید. این ابزار برای مصرف‌کنندگان معمولی توصیه نمی‌شود اما یکی از بهترین‌ها برای صاحبان کسب‌و‌کار است. نیوتن یک خدمات مبتنی بر اشتراک است که قابلیت‌های مهمی را به ایمیل شما اضافه می‌کند اعم از رسیدهای خوانده شده، موکول کردن به زمان دیگر، ارسال در زمانی دیگر، بازگرداندن ارسال، پروفایل فرستنده، اپلیکیشن‌های متصل و غیره و می‌توان روی آیفون، آیپد، آیپد پرو، اپل واچ و مک از آن استفاده کرد.

نیوتن با جیمیل، اکسچنج، یاهو میل، هات‌میل/ اوت لوک، آی‌کلاود، گوگل اپز، آفیس ۳۶۵‌ و تمام حساب‌های IMAP کار می‌کند. یکی از قابلیت‌های اضافه‌شده به نیوتن میل تقویمی به نام نیوتن کلندر است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید تمام رویدادها و تقویم‌های خود را به طور خودکار همگام‌سازی کنید. این گزینه با تقویم‌های گوگل و اکسچنج کار می‌کند. اما چرا نیوتن میل ابزار کسب‌و‌کاری مفیدی است؟

 رسیدهای خوانده شده: شما می‌توانید پس از ارسال هر ایمیل متوجه شوید که آیا آن ایمیل توسط گیرنده خوانده شده است یا خیر. به‌علاوه به محض خوانده‌شدن ایمیل، یک اعلان برای شما ارسال می‌شود. می‌توانید دریابید که دقیقا چه کسی ایمیل شما را خوانده است.

 ارسال در زمانی دیگر: شما می‌توانید ایمیل‌ها را زمانبندی کنید تا در یک زمان دیگر ارسال شوند و در نتیجه ایمیل مورد نظر در زمان مناسب در صندوق ورودی گیرنده قرار خواهد گرفت. به علاوه، اگر گیرنده قبل از ارسل ایمیل شما یک ایمیل ارسال کند، می‌توانید ارسال ایمیل زمانبندی شده را لغو کنید.

 صندوق ورودی مرتب: می‌توانید روی ایمیل‌های مهم تمرکز کنید. روزنامه‌ها و ایمیل‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی در یک پوشه مجزا قرار می‌گیرند و در نتیجه صندوق ورودی شما مرتب خواهد بود.

 پروفایل فرستنده: می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره افرادی که به شما ایمیل می‌دهند، کسب کنید. اطلاعات سازمان آنها، موقعیت مکانی، پروفایل‌های لینکداین، توییتر و فیس‌بوک آنها و نیز عنوان شغلی آنها.

 اپلیکیشن‌های متصل: شما می‌توانید ایمیل‌های مهم را به اپلیکیشن‌های دلخواه خود مانند تودولیست، اورنوت، وان نوت، ترلو، واندرلیست، اینستاپیپر و غیره اضافه کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.