ایشلی؛ اپلیکیشن مدیریت منابع انسانی

0

یکی از امور مهم در راه‌اندازی و اداره هر استارتاپ و کسب‌و‌کار موفق، مدیریت پرسنل و اتوماسیون است. اپلیکیشن فارسی ایشلی با نظر به این اصل مهم، برای کارمندان و مدیران حوزه‌های مختلف طراحی شده است تا بتوانند منابع انسانی خود را مدیریت کنند. اگر شما نیز مدیر، رئیس یا صاحب یک کسب‌و‌کار هستید، می‌توانید از امکانات این اپلیکیشن رایگان بهره‌مند شوید.

البته کارمندان نیز می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند مشروط بر اینکه مدیر مجموعه‌ای که در آن کار می‌کنند، برنامه را نصب کرده باشد و افراد را به عنوان کارمند خود ثبت کند.

ایشلی یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت محیط‌های کاری است. این برنامه با وجود سادگی، مکانیسم مدیریت محیط کار شما را متحول خواهد کرد. تمام کارهای مربوط به حضور و غیاب، نامه‌نگاری، پرداخت حقوق و دستمزد، صدور انواع ماموریت و غیره به پرسنل از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

یکی از قابلیت‌های ایشلی، مدیریت ورود و خروج پرسنل است، اعم از حضور و غیاب (دستی و از راه دور). شما می‌توانید ورود و خروج کارمندان خود را فقط با لمس یک دکمه انجام دهید. به علاوه کارمندان نیز می‌توانند با داشتن یک نسخه از برنامه به محض ورود به محیط کار، حضور خود را از طریق برنامه به شما اعلام کنند.

ایشلی دارای قابلیت حضور و غیاب هوشمند است به طوری‌که وقتی کارمند در محیط کار تعریف شده قرار بگیرد، می‌تواند با لمس دکمه ورود یا خروج وضعیت خود را اعلام کند.

با استفاده از این اپلیکیشن، استارتاپ‌ها می‌توانند به تعداد دلخواه گروه کاری و پست با حقوق‌های مختلف داشته باشند و افراد را بر اساس پست و شیفت‌ کاری دسته‌بندی کنند.

در بخش اتوماسیون اداری، کاربر می‌تواند مکاتبات خود را به طور ایمن و بدون هیچ‌گونه نگرانی انجام دهد. تفاوت این سیستم اتوماسیون با سایر سیستم‌ها در آن است که ایشلی نیاز به سرور ندارد و مکاتبات از طریق میل شما انجام می‌شود. البته لازم نیست حساب میل خود را باز کنید، در واقع برنامه فقط برای ارسال و دریافت نامه‌ها از آن استفاده می‌کند و در نتیجه شما می‌توانید نامه‌های اتوماسیونی خود را در اپلیکیشن ایشلی مشاهده کنید.

کارمندان استارتاپ شما می‌توانند علاوه بر نامه‌نگاری از طریق اتوماسیون، با لمس یک دکمه درخوا‌ست‌های خود، اعم از مرخصی، ماموریت و غیره‌ را به شما اعلام کنند.

در این قسمت همچنین کاربر می‌تواند اطلاعات پرداخت حقوق به فرد، حضور و غیاب تایید شده، ماموریت مرخصی، وام و غیره مربوط به هر کارمند را با لمس یک دکمه به او ارسال کند.

در بخش پرداخت حقوق و مزایای این اپلیکیشن، امکان محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان وجود دارد. وقتی کاربر دکمه پرداخت حقوق را لمس می‌کند، اپلیکیشن مواردی اعم از موارد زیر را محاسبه کرده و در نهایت حقوق را پرداخت می‌کند:

محاسبه ورود و خروج، در صورت تعیین جریمه تاخیر یا غیبت، مبلغ مورد نظر کسر می‌شود.

محاسبه ماموریت‌های هر فرد

محاسبه اقساط وام هر فرد و کسر از پرداخت

محاسبه میزان حقوق بر اساس پست، در صورتی‌که پست فرد در طول یک ماه تغییر کرده باشد، میزان پرداخت به تفکیک محاسبه خواهد شد.

پس از محاسبه این موارد، کاربر می‌تواند یک خروجی اکسل بگیرد و محاسبات لازم را انجام دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن ایشلی مدیریت اموال است. با استفاده از ایشلی، شما می‌توانید حساب و کتاب اموال محل کار خود را داشته باشید، اموال مورد استفاده در محیط کاری خود را ثبت کنید و در هر زمان گزارش ارائه دهید.

این اپلیکیشن پرداخت حقوق و وام‌ها را به طور خودکار به عنوان مبلغ هزینه‌شده ثبت می‌کند و شما می‌توانید درآمدهای خود را نیز ثبت کنید تا وضعیت مالی شما روی نمودار یا چارت نمایش داده شود. در نهایت نیز با خروجی اکسل می‌توانید از آن برای هر نوع محاسبات استفاده کنید. این ویژگی برای مدیریت بودجه کسب‌و‌کار شما مفید است.

این برنامه از تمام اطلاعاتی که در ثبت و پردازش شده یک گزارش تهیه می‌کند و شما می‌توانید انواع گزارش‌ها را که شامل ورود و خروج‌ها، ماموریت‌ها، مرخصی‌ها، وام‌ها، تشویق‌ها، تذکرها، پرداخت حقوق، فیش حقوق، اموال، درآمد و هزینه‌ها می‌شوند، تهیه کنید.

نسخه موجود در بازار از این اپلیکیشن هم برای مدیران و هم برای کارمندان است، پس از دانلود و نصب این برنامه، باید مشخص کنید که شما مدیر هستید یا کارمند تا امکانات و قابلیت‌های مربوط به سمت شما در دسترس شما قرار گیرند.

این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده و کاربرپسند خود ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار استارتاپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ قرار می‌دهد تا بتوانند به آسانی محیط کار خود را اداره کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.