ایسر وارد بازار Pro AV می‌شود

0

ایسر استرالیا در تلاش برای تبدیل به یک تامین‌کننده اصلی در بازار حرفه ای دیداری-شنیداری( Pro AV ) در حال ورود به یک مسیر جدید است.

طبق گفته دارن سیمونز، مدیرعامل ایسر استرالیا، این شرکت در حال حاضر با چندین شریک خود اعم از یک شریک رسانه‌ای مهم در حال مذاکره است تا صفحاتی را عرضه کند که اطلاعات را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مراکز خرید و موقعیت‌های مکانی خرده‌فروشی در استرالیا ارائه می‌دهند.

سیمونز در تلاش است تا حضور خود را در صنعت بازی توسعه دهد و در رویداد بازی سیدنی هزاران مشتری جذب کرده است. در تایوان، جیسون چن، مدیرعامل ایسر بیش از ۵۰ درصد از مزایای خود را در این کسب و کار جدید سرمایه‌گذاری کرده است تا مسیرهای جدیدی را برای شرکت باز کند.

ایسر یک شرکت کامپیوتری است و همچنان به پیشرفت کسب و کار خود ادامه می‌دهد؛ با این حال، این شرکت باید یک مدل کاری ایجاد کند که تنوع بیشتری داشته باشد. یکی از حوزه‌های سودآور در عملیات‌های کاری ایسر، کسب و کار محصول فناوری اطلاعات است.

چن می‌گوید که صنعت بازی این شرکت، خط تولید کروم‌بوک و اولترا تین (ultra-thin) شرکت ایسر با رشد رو به رو شده است و در نهایت این شرکت به چهارمین فروشنده بزرگ در دنیا تبدیل شده است؛ با این وجود، این شرکت که  اکنون به دنبال توسعه صنایع جدید مانند واقعیت مجازی و واقعیت مختلط است، بخش نرم افزار خود را توسعه می‌دهد و در حال ایجاد یک اکوسیستم برای بازار حرفه ای دیداری-شنیداری است.

همچنین این شرکت با «آیمکس»( IMAX) کار می‌کند و قصد دارد روی بیش از ۱۰ فیلم واقعیت مجازی کار کند. در حوزه بازی نیز، ایسر با استاربریز شریک شده است تا با کمک شرکت‌های حوزه فیلم محتوای بازی واقعیت مجازی را توسعه دهد.

شرکت وابسته ایسر نیز به دنبال رشد سهم بازار نمایشگر و صفحه نمایش خود است و بیشتر روی نمایشگرهای بازی تمرکز دارد چرا که تقاضا برای صفحات نمایش منحنی در حال رشد است.

ایسر انتظار دارد که نمایشگرهای بازی‌اش رشد کند و انتظار می‌رود نمایشگر بازی جدیدش که Predator X27 نام دارد و در آن از قابلیت G-Sync HDR نویدیا و فناوری «اچ دی آر اولترا»و رزولوشن اولترا اچ‌دی ایسر استفاده شده است، تقاضا برای بازار بازی را در استرالیا افزایش دهد.

یکی از ذینفعان ورود ایسر به بازار بازی هاروی نورمن و فروشندگان متخصص کامپیوتر شخصی بوده است. قابلیت ردیابی تخم چشم( Predator X27) یکی از قابلیت‌های اصلی برای بازیکنان است و ایسر قصد دارد یک خط تولید کامل را امسال ارائه دهد.

با اینکه نمایشگرهای نصب شده روی سر برای واقعیت مجازی، واقعیت مختلط و واقعیت افزوده روی فروش محصولات نمایشگرهای سنتی تاثیر خواهند گذاشت، مسئولان ایسر در تایوان اخیراً گفته‌اند که نگران این تاثیر بالقوه نیستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.