ایده‌های بزرگ، برای مخاطبان بزرگ

0

در ادامه به مهم‌ترین اهداف و رویکردهای این گروه بازاریابی می‌پردازیم.

ایولو که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شده است، از جمله آژانس‌های بازاریابی معتبر دنیای امروز به‌شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن روی ارتباطات دیجیتال و یکپارچه است. این شرکت از طریق دستگاه‌های ارتباطی دیجیتال و ارائه برنامه‌های کاربردی، فعالیت‌های تبلیغاتی خود را پی می‌گیرد. هدف اصلی این آژانس بازاریابی، برقراری یک پل ارتباطی میان برندسازی و استراتژی‌های موثر در این زمینه است. ساخت یک نام تجاری، توسعه فرهنگ شرکت‌ها، تعامل با مخاطبان جدید خصوصا در فضای دیجیتال، حفظ وفاداری مشتریان و در نهایت ایجاد یک هویت عالی از نام تجاری از جمله اهداف اصلی این شرکت به‌شمار می‌رود و گروه تبلیغاتی این آژانس نیز با دقت و ریزبینی خاص خود، در پی جامه عمل پوشاندن به این اهداف است. تجربه طراحی دیجیتال از جمله نقاط منحصر‌به‌فرد و خاص این آژانس تبلیغاتی است که با همکاری این آژانس با مشتریان شکل گرفته و نتیجه آن نیز ارائه یک تبلیغ جذاب و عاطفی است که بسیار تأثیرگذار بوده و به‌راحتی از ذهن مخاطبان حذف نخواهد شد. ایده‌های جذاب و خلاق گروه تبلیغاتی ایولو  به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که با مخاطبان جهانی خود وارد صحبت شوند و محصولات خود را به آن‌ها بشناسانند؛ خصوصیت اصلی و منحصربه‌فرد ایده‌های این گروه تبلیغاتی نیز هیجان موجود در آن‌ها است، به‌گونه‌ای که مخاطبان در همان اولین دیداری که از این تبلیغات دارند، هیجان‌زده شده و جذب آن‌ها می‌شوند. ساده کردن چیزهای پیچیده نیز یکی دیگر از رویکردهای آژانس ایولو است که باعث شده تیم تبلیغاتی این شرکت، تنها مجموعه‌ای از طراحان و مهندسین نباشد، بلکه یک تیم متشکل از افراد خلاق باشد که با ایده‌های خاص و بزرگ خود، کار بازاریابی این شرکت را به‌عهده می‌گیرند. گروه بازاریابی این آژانس در عین حال که تفاوت‌های موجود بین سه مفهوم اصلی برند، طراحی و نام تجاری را درک می‌کنند، اما آن‌ها را جدا از یکدیگر ندانسته و همپوشانی سه مفهوم فوق را در موفقیت برنامه‌های تبلیغاتی ضروری می‌دانند؛ به‌گونه‌ای که سه بخش فوق باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند. بنابراین طراحان این آژانس تبلیغاتی خود را جدا از ایده‌پردازان آن نمی‌دانند و کارشناسان نام تجاری آن نیز رویکردهای خود را با توجه به گروه طراحی و ایده‌پرداز شرکت، پی می‌گیرند. در نهایت نیز به‌دلیل همین اتحاد است که این آژانس تبلیغاتی می‌تواند مفاهیم و کارکردهای پیچیده را به فرآیندی ساده تبدیل کند و مانند نام این آژانس که به معنای تکامل است، به‌سوی کامل‌تر شدن و موفقیت بیشتر گام بردارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.