اکسیری بر ای مدیریت شهری و گر دشگر ی

0

رویداد استارتاپ «اکسیر» با محوریت‌های موضوعی «مدیریت شهری» و «گردشگری» در زنجان برگزار می‌شود.

رویداد استارتاپی اکسیر، نخستین استارتاپ ایرانی است که با نظارت محتوایی ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست‌ جمهوری طراحی و مدل‌سازی شده و اوایل آبان‌ ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

در این رویداد آموزشی و رقابتی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آموزش می‌بینند که چگونه به یک ایده بکر و ناب دست یابند و بعد از آن در راستای ترویج همکاری‌های تیمی به دانشجویان آموزش داده می‌شود که چگونه تیم خود را تشکیل دهند و هم در نهایت ایده خود را به‌ یک کسب‌‌و‌کار نوپا، با قابلیت اجرا و جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کنند.

در این برنامه شرکت‌کنندگان با قرارگرفتن در فضای مشترک کارآفرینانه به فعالیت توامان با خلاقیت می‌پردازند و در فضای کار تیمی با روش‌ها و ابزارهایی که آموخته‌اند به ایده‌پردازی و ارزیابی ایده و طراحی یک ارزش قابل پیاده‌سازی و سودمند پرداخته و در نهایت نتایج کار خود را به داوران ارائه می‌کنند.

هدف اصلی اجرای این رویداد، آشنایی و کسب تجربه عملی با فرآیند ایده‌پردازی درست، ارزیابی ایده و ارائه آن در حوزه کارآفرینی و کسب‌و‌کار است؛ از این‌رو شرکت‌کنندگان، اهدافی مانند آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و کارآفرینی، آشنایی و تجربه فرآیند ایده‌پردازی برای کسب‌وکارهای نوپا و نوآوری در حوزه کسب ایده متناسب با بازار‌و‌نیازهای مشتری، تجربه ارائه تاثیرگذار ایده به سرمایه‌گذاران و داوران، تجربه یک کار تیمی و آموزش مفاهیم اولیه آن و راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای جدید مبتنی بر راه‌اندازی تعاونی‌ها را خواهند آموخت.

همه دانشجویان سطوح مختلف رشته‌های مهندسی، مدیریت، علوم‌انسانی و هنر می‌توانند در رویداد استارتاپی «اکسیر» زنجان شرکت کنند. نکته مهم و بنیادین برای این رویداد وجود تنوع رشته‌ها، تخصص‌ها و دیدگاه‌ها است که باعث بالا‌رفتن کیفیت تجربه تخصص‌ها و دیدگاه‌ها است که باعث بالا‌رفتن کیفیت تجربه ایده‌پردازی آن و افزایش محسوس خلاقیت در تیم‌ها خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ۱۸ مهر ماه جاری بوده و برای آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه، دوره آموزشی یک‌روزه‌ای در قالب پیش‌رویداد در ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد و زمان برگزاری رویداد اصلی پنجم و ششم آبان‌ ماه خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت www.iranelixir.ir  و یا با دبیرخانه اکسیر با شماره تماس ۳۳۰۳۵۳۰۰-۰۲۴ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.