اچ‌پی با سرفیس و مک‌بوک ایر رقابت می کند

0

ممکن است مایکروسافت با معرفی لپ‌تاپ سرفیس تحولاتی را در این حوزه ایجاد کرده باشد، اما یک رقیب سرسخت دیگر وارد بازار شده است. اچ‌پی مدل‌های جدید از خط تولید «اینوی» خود را به بازار معرفی کرده است و به نظر می‌رسد این نوت‌بوک‌های جدید رقیب قدرتمندی برای آخرین نسخه از نوت‌بوک‌های مایکروسافت باشند. در کل، اچ‌پی سه نوت‌بوک جدید را معرفی کرده است:اینوی ۱۳ ((ENVY 13، اینوی ۱۷ (ENVY 17) واینوی ایکس ۱۵( ENVY x360 15).

اینوی‌ ۱۳ و ۱۷ تقریباً شبیه به هم هستند. گزینه‌های سخت‌افزاری آنها مشابه است و فقط تفاوت‌های اساسی در نمایشگر آنها دیده می‌شود. همانطور که ممکن است تا کنون حدس زده باشید، اینوی ۱۳ یک نمایشگر ۱۳ اینچی دارد درحالیکه اینوی ۱۷ یک نمایشگر ۱۷ اینچی دارد. این نمایشگرها بسته به سلیقه شما می‌توانند فول اچ‌دی یا۴K  باشند.

اچ‌پی به طراحی محصولات خود می‌بالد و می‌گوید این مدل‌های جدید برای فرش قرمز طراحی شده اند. هر دو لپ‌تاپ یک شاسی فلزی به رنگ نقره‌ای یا طلایی دارند و وقتی لپ‌تاپ باز است، لولای نمایشگر کمی به سمت بالا متمایل است. این حالت به سهولت بیشتر در هنگام تایپ کردن و خنک نگاه داشتن لپ‌تاپ کمک می‌کند.

مدل اینوی ایکس ۱۵ نیز برای افرادی طراحی شده است که ترجیح می‌دهند یک لپ‌تاپ قابل تبدیل داشته باشند. نمایشگر این مدل می‌تواند به انواع حالت‌های استفاده مختلف درآید. مانند هر لپ‌تاپ قابل تبدیل دیگر، این مدل برای افرادی که می‌توانند از آن در یک پیکربندی تبلت استفاده کنند، مناسب است.

مدل اینوی ایکس ۱۵ قلم دارد و از ویندوز اینک (Windows Ink) پشتیبانی می‌کند. دو پیکربندی مختلف برای این مدل جدید وجود دارد. مدل‌های نقره‌ای خاکستری آن با پردازنده AMD FX و مدل‌های نقره‌ای معمولی آن با کوراینتل کار می کنند.

با اینکه هنوز این لپ‌تاپ‌ها به بازار عرضه نشده اند، اما بسیار بحث‌ برانگیز شده اند. اچ‌پی می‌گوید تمام این مدل در ماه ژوئن و با قیمت‌های مختلف عرضه خواهند شد. قیمت اینوی ۱۳  از ۱,۰۴۹.۹۹ دلار و اینوی ۱۷ با قیمت پایین‌تر ۹۹۹.۹۹ دلار به بازار می‌آیند. اینوی ایکس ۱۵ نیز کمترین قیمت را خواهد داشت و ۸۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.