اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۱۴

0

رمزگذاری تماس‌ها با سایلنت فون و اپ ریو ویس ریکوردر (Rev Voice Recorder) برای تبدیل گفتار به نوشتار، اپلیکیشن‌‌های برگزیده هفته ۱۱۴ هستند.

ریو ویس ریکوردر (Rev Voice Recorder)، اپی برای تبدیل گفتار به نوشتار

ریو ویس ریکوردر یک جایگزین برای افرادی است که به دنبال خدمات نوشتاری حرفه‌ای با هزینه کم هستند. مانند سایر اپلیکیشن‌ها، این ابزار به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ریو ویس ریکوردر یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند با خدمات آن آشنا شوند. در واقع، ۱۰ دقیقه اول نوشتن متن رایگان است.

ریو یک تیم تخصصی دارد که دقت خدمات نوشتاری آن را تضمین می‌کند. این اپلیکیشن بالاترین نرخ دقت را در بین اپلیکیشن‌های مشابه دارد، به طوری‌که می‌توان گفت دقت آن در تشخیص کلمات و عبارات ۹۹ درصد است. بر‌خلاف سایر ابزارهای مشابه و مبتنی بر هوش مصنوعی، نوشته‌های ارائه‌شده دارای علامت‌گذاری‌ها و نقطه‌گذاری‌های مناسب است تا خواندن متن راحت‌تر انجام شود.

این ابزار تبدیل گفتار به نوشتار با هزینه‌ای کمتر از ابزارهایی مانند ترنسکرایب‌می عرضه می‌شود. ترنسکرایب‌می به ازای یک ساعت استفاده از خدماتش حدود ۶۰ دلار هزینه دریافت می‌کند. به همین دلیل این اپلیکیشن نمی‌تواند گزینه‌ ایده‌آلی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌ها با بودجه‌های کم باشد.

علاوه بر آن، ریو ویس ریکوردر شما را ملزم می‌کند تا یک حساب داخل اپلیکیشنی برای امنیت بیشتر و امکان پرداخت هزینه‌ها ایجاد کنید. ممکن است این موضوع مشکلاتی را به وجود آورد، زیرا این ابزار یک حساب دیگر حاوی اطلاعات مالی مهم و نیز اطلاعات ورود به سیستم را به شما ارائه می‌دهد که باید‌ مراقب آن باشید.

با این وجود، ریو ویس ریکوردر هنوز یک گزینه عالی نسبت به ترنسکرایب‌می است و استفاده از آن برای تبدیل گفتار به نوشتار هزینه کمتری خواهد داشت. مدت زمان ارائه این خدمات نیز با این اپلیکیشن کوتاه‌تر می‌شود زیرا این ابزار به طور شبانه‌روزی در عرض ۱۲ ساعت نوشته‌ها را ارائه می‌دهد.

تبدیل گفتار به نوشتار
Rev Voice Recorder

رمزگذاری تماس‌ها با سایلنت فون

اگر شما کسب‌و‌کاری دارید و نمی‌خواهید اطلاعات کاری‌تان حین تماس‌های مختلف فاش شوند، می‌توانید از اپلیکیشن سایلنت‌فون (Silent Phone) استفاده کنید.

این اپلیکیشن تماس‌های تلفنی و پیامک‌های شما را به طور ایمن رمزگذاری می‌کند.

سایلنت فون مانند یک مولفه نرم‌افزاری حریم خصوصی شرکتی برای دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و خدمات عمل می‌کند تا شما و کسب‌و‌کارتان در امان باشید.

سایلنت فون تماس‌های رمزگذاری‌شده نقطه‌به‌نقطه، ویدئوها‌، پیام‌رسانی و انتقال فایل ایمن ارائه می‌دهد و می‌توان از آن در سیستم‌های عامل اندروید، آی‌او‌اس و سایلنت او‌اس استفاده کرد.

از جمله قابلیت‌های مهم این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   حریم خصوصی واقعی، مورد تایید کسب‌و‌کارها و دولت‌ها در سراسر دنیا.

  •   کاربری ساده.

  •   آموزش از راه دور یا آموزش خانگی در دسترس است.

  •   تماس کنفرانسی ایمن با کیفیت اچ‌دی

  •   قابلیت سوزاندن با از بین بردن خودکار پیامک‌ها، از محتوای آنها محافظت می‌کند.

  •   فایل‌های صوتی که جایگزین مناسب و مدرنی برای پست‌های صوتی سنتی هستند.

  •   ارسال ایمن فایل‌های pdf, docx, mov, mp4, png و jpg.

  امکان ارتقا به سایلنت ورلد برای برقراری ارتباطات ایمن با افرادی که عضو نیستند.

اپلیکیشن رمزگذاری تماس
Silent Phone
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.