اوکو مربی پوست است

0

اگر می‌خواهید با یک مفهوم فناورانه آشنا شوید که بتواند روند پیری را درمان کند، با اوکو آشنا شوید. اوکو یک مربی پوست است که شما را در مسیر درستی هدایت می‌کند. این دستگاه هوشمند عواملی مانند رطوبت پوست، چربی پوست، بافت‌ و چروک‌های پوستی را بررسی کرده و یک تجزیه و تحلیل سریع و مبتنی بر فضای ابری انجام می‌دهد، سپس یک نمره برای پوست شما ارائه می‌دهد. به علاوه نمودارها، گرافیک‌ها و پیشنهادهایی برای سبک زندگی و تغییرات در رژیم غذایی شما عرضه می‌کند.

آیا واقعا فناوری می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر بهتر و ظاهر جوان‌تری داشته باشید؟ طبق گزارش مای‌اسکین، تولیدکنندگان اوکو (OKU)  ادعا می‌کنند که این امکان‌پذیر است. دستگاه جدید متصل به تلفن هوشمند آنها پوست شما را تجزیه و تحلیل کرده تا توصیه‌هایی را برای مراقبت از پوست بر اساس نیازهای منحصر‌به‌فرد شما ارائه دهد.

اوکو به طور مستقیم روی صورت شما قرار می‌گیرد تا رطوبت، چربی، بافت، چروک، خاصیت کشسانی و پیگمان‌های پوست شما را بررسی کند. اپلیکیشن اوکو نیز بر اساس تحقیقات موجود در پایگاه داده و داده‌هایی که این دستگاه ارائه می‌دهد، یک نمره برای پوست شما در نظر می‌گیرد تا مشخص کند که آیا وضعیت پوست شما بهبود یافته است یا خیر. سپس رژیم غذایی و سبک زندگی را به همراه محصولات مراقبت از پوست عرضه می‌کند تا به شما در بهبود پوست شما و آهسته‌کردن روند پیری پوست‌تان کمک کند. هر بار که از اوکو استفاده می‌کنید، این دستگاه بهتر و دقیق‌تر عمل می‌کند. این شرکت توصیه می‌کند که دستگاه را دو بار در روز استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. البته، اگر چند بار فراموش کنید که از دستگاه استفاده کنید، باز هم می‌توانید به آسانی به روند خود ادامه دهید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.