اولین همایش بزرگ بیت‌کوین در ایران

0

در این همایش تمام مفاهیم مربوط به بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال، عرضه اولیه سکه (ICO) و همینطور یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های اقتصادی در دنیا، بلاک چین، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین در این رویداد افراد پیشگام و متخصص در زمینه انواع ارزهای دیجیتال حضور خواهند داشت و حضور ماینرهای حرفه‌ای در کنار این افراد موجب می‌شود تا بتوان در طول برگزاری همایش مشکلات و موانع موجود بر سر راه ماینرها در کشور و همچنین سراسر دنیا را مورد بررسی قرار داد و با همفکری و ارائه پیشنهادهای تخصصی، به راهکارهایی کارآمد و موثر برای حذف این موانع رسید.

بنابراین حضور در این همایش می‌تواند نقطه عطفی در شروع همکاری‌های جدید و شناخت بهتر افراد فعال در زمینه ارزهای دیجیتال برای شرکت‌کنندگان باشد. بلاکچین، بیت‌کوین، ICO و به طور کلی موضوعات مربوط به کریپتوکارنسی اولویت اول امروز شرکت‌ها و رسانه‌های بزرگ تکنولوژی در سطح جهان هستند. ما هم قصد داریم با برگزاری همایش بیت‌کوین، بستری ایجاد کنیم تا کشور ما هم از این ترند تکنولوژی جهانی عقب نماند و با ارائه راهکارهای مفید و کارآمد شاهد شکوفایی کشور در استفاده از این تکنولوژی جدید باشیم.

  •   موضوعات مورد بحث در همایش بیت‌کوین

در اولین و بزرگ‌ترین همایش بیت‌کوین، پیش از هر چیز توضیحی اجمالی درباره بیت‌کوین و چگونگی کارکرد ارائه می‌شود که در کنار آمار و اقام مرتبط با بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، می‌تواند برای دوستان تازه‌کار هم مفید باشد. 

پس از آن تاریخچه بیت‌کوین و چگونگی پیدایش ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد که با توجه به سخنرانی پیشکسوتان این عرصه، می‌تواند برای همه جذابیت و تازگی خاصی داشته باشد.

  •   فرصت‌های موفقیت در بیت‌کوین

شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های رویداد بیت‌کوین برای هر دو قشر حرفه‌ای و تازه‌کار در زمینه بیت‌کوین، بررسی فرصت‌ها و موقعیت‌هایی باشد که در عرصه ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در این بخش متخصصان و پیشکسوتان به بررسی این موقعیت‌ها می‌پردازند و راهکارهایی عملی برای استفاده از این فرصت‌ها ارائه می‌شود. موضوعات جالب دیگری مثلICO ها و نکات مثبت و منفی آنها، ایجاد زیرساخت‌های خلاقانه برای امکان پرداخت در بستر کریپتوکارنسی در کشور و همین طور آینده تکنولوژی بلاک‌چین و موقعیت‌های قابل اجرای آن در کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  •   به خاطر ماینرها

رویداد بزرگ بیت‌کوین در کشور، بخش‌های ویژه‌ای برای ماینرها و افراد فعال در زمینه استخراج ارز دیجیتال دارد. ماینرهای حرفه‌ای در بخش‌های مختلف درباره روش صحیح ماین، آنالیز ارزهای مختلف قابل ماین، مسائل و مشکلات ماینرها و طریقه حل این مشکلات سخنرانی خواهند کرد. با توجه به امکانات در نظر گرفته شده ماینرها هم می‌توانند با سوال از کارشناسان برنامه به راه‌حل مشکلات خود پی ببرند و راهکارهای تازه‌ای برای ماین و فعالیت در بخش کریپتوکارنسی بیابند.

  •   ثبت نام در رویداد

با توجه به ظرفیت محدود فرصت را از دست ندهید و برای ثبت‌نام در بزرگ‌ترین همایش بیت‌کوین همین امروز با مراجعه به وب‌سایت رویداد به آدرس BTCday.ir بلیت خود را تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.