انقلاب صنعتی چهارم بر عهده ماست!

0

این همکاری می‌تواند به افزایش نوآوری، کاهش هزینه‌ها و هدررفت‌کمک کرده‌ و به شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند تا به طور کارآمدتری در اقتصاد جهانی پویای امروز رقابت کنند.

این ائتلاف، راهکارها و ابزارهای چاپ سه‌بعدی جت فیوژن اچ‌پی را با دسترسی جهانی مشتری «دلویت» ترکیب خواهد کرد.

سرعت، اقتصاد، کیفیت و اطمینان از راهکارهای چاپ سه‌بعدی اچ‌پی، تعامل با فهرستی از شرکت‌های جهانی پیشرو اعم از «ب‌ام‌و»، «جابیل»، «جانسون اند جانسون»، «نایک»‌ و… را رقم زده و نیز طیف وسیعی از ارائه‌دهندگان خدمت در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه را جلب کرده است.‌

زنجیره تامین و عملیات تولید دلویت در کمک به شرکت‌ها پیشرو محسوب می‌شود. کمکی که باعث می‌شود شرکت‌ها از راهبردهای دیجیتال در حوزه طرح‌های تولیدی استفاده کنند. دلویت یک اکوسیستم از همکاران دیجیتالی، اعم از وب سرویس «آمازون»، «کلاودرا»، «داسالت سیستم»، «گوگل کلاود»، «اس‌ای‌پی» و «زیمنس» تشکیل داده است تا به مشتریان در تسریع تحولات دیجیتال آنها کمک کند.

همچنین دلویت نقش مهمی را در کمک به سازمان‌ها ایفا خواهد کرد تا بتوانند از فناوری چاپ سه‌بعدی در شبکه‌های زنجیره تامین آنها استفاده کنند؛ حرکتی که پتانسیل آن را دارد تا تاثیر اساسی روی روش کار سازمان‌های تولیدی بگذارد.

این ائتلاف که در آمریکا آغاز شد و به سایر مناطق دنیا توسعه پیدا خواهد کرد، بخشی از همکاری اچ‌پی و دلویت است که برای تسریع در تحول دیجیتالی برای شرکت‌ها طراحی شده است. دلویت و اچ‌پی راهکارهایی را ارائه خواهند داد که در آن قابلیت‌های تحول کسب‌و‌کار دلویت با چاپ مدیریت شده اچ‌پی،تجارت سیار‌ و امنیت سایبری ترکیب می‌شود.

دلویت نقش مهمی را در کمک به سازمان‌ها ایفا خواهد کرد تا بتوانند از فناوری چاپ سه‌بعدی در شبکه‌های زنجیره تامین آنها استفاده کنند؛ حرکتی که پتانسیل آن را دارد تا تاثیر اساسی روی روش کار سازمان‌های تولیدی بگذارد

با پتانسیل کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت و انعطاف‌پذیری در تولید، به حداقل رساندن مرزهای توزیع‌ و ایجاد بازارهای کاملا‌ جدید در سراسر دنیا، چاپ سه‌بعدی به تحقق یک انقلاب صنعتی و جهانی جدید کمک می‌کند.

دیون ویسلر، رئیس و مدیرعامل شرکت اچ‌پی، می‌گوید: «انقلاب صنعتی چهارم بر عهده ماست. چراکه هیچ بخشی از اقتصاد جهانی، این تحول رادیکال را نسبت به بازار تولید ۱۲تریلیارد‌دلاری  تجربه نمی‌کند. شرکت‌هایی که روی ابداع مجدد دیجیتالی سرمایه‌گذاری می‌کنند، ممکن است از همتایان خود فراتر روند. با تکیه بر فناوری چاپ سه‌بعدی، همراه با دلویت، ما روی کمک به مشتریان متمرکز شده‌ایم تا به آنها امکان دهیم در این عرصه جدید موفق شوند.»

پانیت رنجن، مدیرعامل کل دلویت، می‌گوید: «دیجیتالی‌سازی عملیات تولید جهانی روی شرکت‌ها و مشتریان در سراسر دنیا تاثیر خواهد گذاشت‌ و چاپ سه‌بعدی نقش مهمی را در تغییر شیوه تولیدی که ما از آن اطلاع داریم، ایفا خواهد کرد. این ائتلاف از دو برند استثنایی تشکیل می‌شود و پلتفرم چاپ سه‌بعدی پیشروی اچ‌پی را با تجربه تولید دیجیتالی و دسترسی به مشتری جهانی دلویت پیوند می‌دهد.»

جان دالچینوس، معاون تولید دیجیتالی در جابیل، می‌گوید: «چاپ سه‌بعدی موجب تقویت آزادی در طراحی و شخصی‌‌سازی محصول می‌شود و در عین حال یک رشته دیجیتالی را برای تحول در زنجیره‌های تامین ارائه می‌دهد و در‌ها را برای تولید توزیع‌شده می‌گشاید. به عنوان بخشی از این اکوسیستم قدرتمند، جابیل با پیشروانی مانند اچ‌پی و دلویت همکاری می‌کند تا به مشتریان در سراسر صنایع مختلف کمک کند تا از فناوری «مولتی جت فیوژن» شرکت اچ‌پی برای تولید قطعات با حجم بالا و عرضه نوآوری‌ها در تولید بهره‌مند شوند.»

تونی هملگارن، رئیس و مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری زیمنس، می‌گوید: «این ائتلاف جدید موجب تقویت روابط طولانی‌مدتی می‌شود که زیمنس با اچ‌پی و دلویت برقرار کرده‌ و فرصت‌های بزرگ‌تری را برای تحول دیجیتالی در صنعت تولید جهانی ایجاد می‌کند. ما دارای پتانسیل زیادی در نسل بعدی طراحی تولید یکپارچه، مهندسی، تولید و نوآوری‌های کسب‌و‌کار هستیم که قابلیت‌های کنترل و تولید فناوری چاپ سه‌بعدی اچ‌پی را تقویت می‌کنند.»

دکتر تانجا روکرت، رئیس اینترنت اشیاء و زنجیره تامین دیجیتال، می‌گوید: «به عنوان یک شریک برای دلویت و اچ‌پی، ما مفتخر هستیم که شاهد این همکاری ابرقدرت‌ها همراه با استفاده از چاپ سه‌بعدی در تمام صنایع در سراسر دنیا هستیم. اس‌ای‌پی همچنان به تلاش‌هایش برای ایجاد یک شبکه کسب‌و‌کار تولید جهانی، مقیاس‌پذیر و باز برای چاپ سه‌بعدی صنعتی ادامه می‌دهد. فناوری چاپ سه‌بعدی مولتی جت فیوژن شرکت اچ‌پی، تخصص دامنه تولید دلویت‌ و شبکه کسب‌و‌کار تولید مبتنی بر فضای ابری و جهانی اس‌ای‌پی به تقویت، تسریع و افزایش کیفیت تحول دیجیتالی کمک می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.