اینستاگرام بیش از 300 میلیون کاربر روزانه دارد. اکنون این اپلیکیشن قابلیت جدیدی را به خدمات خود اضافه کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند در استوری‌های اینستاگرام محصولات مورد نظر خود را به فروش برسانند. این قابلیت جدید، تجربه خرید در اینستاگرام را افزایش می‌دهد زیرا در گذشته فید آن فقط برای ارائه تبلیغات بود تا مشتریان بتوانند محصولات جدید را خریداری کنند. این شرکت که به فیس‌بوک تعلق دارد، استیکرهایی را با آیکون سبد خرید روی محصولات نمایش داده شده در یک استوری به نمایش می‌گذارد. خرید در اینستاگرام همواره یک مدل رسانه‌ اجتماعی سودده بوده است. به ویژه، استوری‌ها فقط طی یک‌سال بعد از راه‌اندازی به‌شدت مورد توجه کسب‌و‌کارها قرار گرفتند. وقتی شما برندهای بین‌المللی مانند آدیداس، آریتزیا و غیره را انتخاب کنید، قابلیت خرید در استورهای اینستاگرام را دریافت خواهید کرد، بنابراین انتظار می‌رود این قابلیت کاربران مداوم در آینده داشته باشد. یک استیکر با آیکون سبد خرید وجود خواهد داشت که کاربران باید روی آن تلنگر بزنند تا جزئیات بیشتری درباره محصول معرفی شده در استوری دریافت کنند.

به گفته اینستاگرام، این شرکت می‌خواهد مقوله خرید را به چیزی فرای فید‌های استوری تبدیل کند. طبق یک نظرسنجی انجام شده، اینستاگرام نشان می‌دهد که کاربران آن اغلب استوری‌ها را تماشا می‌کنند تا از آخرین اخبار برندهای مورد علاقه خود مطلع باشند، محصولات مورد علاقه خود را ببینند و از محصولات جدید مطلع شوند. این دلیل اصلی توسعه قابلیت‌ جدید اینستاگرام بوده است. با این حال، این شرکت ادعا می‌کند که برندها از این مدل استوری به شدت استقبال کرده‌اند و پربازدیدترین محتوا را روی این پلتفرم ایجاد می‌کنند. ماه گذشته، اینستاگرام قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که طبق آن کاربران می‌توانند مطالب را از حساب‌های مختلف به طور مستقیم در استوری خود به اشتراک بگذارند. امکان افزودن استیکرهای موسیقی به استوری‌ها نیز در این اپلیکیشن قرار گرفته ‌تا تجربه کاربری افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://bit.ly/2LsVXrC

دیدگاه شما چیست؟

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید