امنیت تلفن‌تان را تضمین کنید

0

 

  • Next Lock Screen

این اپلیکیشن برنده بهترین اپلیکیشن صفحه نمایش قفل اندروید در سال ۲۰۱۶ بوده است. نکست‌لاک صفحه نمایش قفل فوق‌العاده‌ای برای متخصصانی است که بسیار مشغله دارند. این اپلیکیشن به حفاظت از تلفن شما در برابر دسترسی غیرمجاز توسط دیگران کمک می‌کند‌ و بازدهی شما را بالا می‌برد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از قابلیت‌های زیر برخوردار شوید: بازگشایی قفل سفارشی: حفاظت از تلفن با استفاده از یک پین یا الگو. بازگشایی قفل با اثر انگشت نیز در خدماتی که سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند، وجود دارد. قفل هوشمند بر اساس موقعیت مکانی (خانه و یا محل کار). اعلان‌ها: مشاهده تماس‌های بدون پاسخ، پیامک‌ها و اعلان‌های اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌بوک، واتس‌آپ و غیره.

– افراد: تماس یا ارسال پیامک آسان به مخاطبان خود در حالی‌که صفحه نمایش قفل است.

 

  • Opera Max – Data manager

تقریباً هر کاری که با دستگاه اندروید خود انجام دهید، داده مصرف می‌کند و ممکن است حریم خصوصی شما در خطر بیفتد و داده‌ شما را تمام کند. اما با اپلیکیشن اُپرا مکس، شما می‌توانید از پخش ویدئو و موسیقی، جست‌وجو در مرورگرها، بازی و ارسال مطالب در رسانه‌های اجتماعی لذت ببرید بدون اینکه نگران حریم خصوصی یا صورتحساب‌های داده خود باشید. این اپلیکیشن یکی از ۱۰ برنامه کاربردی برتر در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. از جمله قابلیت‌های  اُپرا مکس عبارتند از: حالت VIP جدید که در ازای یک آگهی روی صفحه در حال شارژ شما، به شما زمان نامحدود می‌دهد، حفاظت از حریم خصوصی آنلاین شما، ذخیره داده‌های تلفن همراه و Wi-Fi، مسدود و محدودکردن اپلیکیشن‌هایی که داده زیادی مصرف می‌کنند.

حالت حریم خصوصی  اُپرا مکس از شما در مقابل دزدان داده و هویت محافظت می‌کند. 

 

  • WifiMapper

 وای‌فای‌مپر یک پایگاه داده وای‌فای‌ رایگان است که ۳ میلیون نقطه اتصال رایگان دارد. این اپلیکیشن از جلمه پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۷ شناخته شده و جزء ۱۰ اپلیکیشن برتر قرار دارد. قابلیت‌های مهم وای‌فای‌مپر به این شرح است: نقشه نقاط اتصال وای‌فای‌ رایگان اطراف، کمک به تقویت پایگاه داده،  اطلاع‌رسانی درباره وای‌فای. مشاهده تاریخچه‌ای از تمام نقاط وای‌فای‌ که به آنها وصل شده‌اید و مشاهده عملکرد آنها (فقط برای نسخه اندروید). ورود به ایمیل یا گوگل‌پلاس برای دسته‌بندی نقاط اتصال. فیلتر‌کردن نقاط اتصال بر حسب نوع وای‌فای‌ (رایگان یا پولی)، یا نوع مکان. کمک به برون‌سپاری: با استفاده از این اپلیکیشن شما به نقشه کمک می‌کنید که نقاط وای‌فای‌ بیشتری داشته باشد. قابلیت‌های دیگری که در حال به‌روز‌رسانی یا اضافه‌شدن به این اپلیکیشن هستند، عبارتند از: اشتراک‌گذاری رمز ورود که توسط آن می‌توان رمز ورود را به طور ایمن به اشتراک‌ گذاشت.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.