اسپیریاب؛ خرید آنلاین قطعات خودرو

لوازم یدکی آنلاین بخرید

2

این روزها یکی از بهترین روش‌های خرید و فروش قطعات خودرو، خرید آنلاین است. شما می‌توانید به دور از ترافیک و گذاشتن زمان زیاد به راحتی به صورت اینترنتی قطعه مورد نظر خود را در هر مکانی در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید آنلاین قطعات خودرو این روزها یکی از بهترین روش‌های خرید است. شما می‌توانید به دور از ترافیک و گذاشتن زمان زیاد به راحتی به صورت اینترنتی قطعه مورد نظر خود را در هر مکانی در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

حال سوال این است که فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو را از کجا پیدا کنیم؟

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو فروشگاه آنلاین اسپیریاب به آدرس spareyab.com است که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را در آن سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزیت‌های فروشگاه اسپیریاب قیمت‌های آن است که مناسبترین قیمت برای مشتریان در نظر گرفته شده و قیمت تمامی محصولات پایین‌تر از قیمت محصولات بازار است.

اسپیریاب به سراسر کشور محصولات خود را ارسال می‌کند و شما می‌توانید از سرار کشور به صورت آنلاین قطعات مورد نظر خود را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

در ادامه توضیحات بیشتری درباره خودروهایی که می‌توانید قطعات آن را از این سایت تهیه کنید می‌خوانید.

خرید لوازم یدکی و قطعات بی‌ام‌و

یکی از برندهای گران قیمت و بسیار پرطرفدار در ایران بی‌ام‌و می باشد که اسپیریاب تمامی قطعات مدل‌های مختلف این برند از جمله قطعات نایاب را برای فروش دارد.

به دلیل وارداتی بودن لوازم یدکی این برند مغازه‌ها قیمت‌های بسیار نجومی به مشتریان خود می‌دهند اما اسپیریاب سعی نموده مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای مشتریان خود در نظر بگیرد و محصولات اصلی بی‌ام‌و با مارک BMW group به مشتریان خود به فروش برساند.

استارت‌‌آپ فروش کلمات کلیدی
اسپریاب

تشخیص لوازم یدکی تقلبی از لوازم یدکی و قطعات اورجینال بی‌ام‌و

یکی از نکات بسیار بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی بی‌ام‌و  تشخیص اورجینال بودن یا تقلبی بودن این قطعات است.

با توجه به مونتاژ لوازم یدکی اصلی بی‌ام‌و توسط برخی شرکت‌های سودجو و تولید قطعات بی کیفیت به خریداران تاکید می کنیم در خرید خود دقت به عمل آورند به این دلیل که با خرید قطعات یدکی بی کیفیت ممکن است در شرایط حساس این قطعات کارایی خود را از دست دهند و یا حتی خیلی زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بین رفتن وقت شما شوند.

آیا علاقه مند به این هستید که لوازم یدکی BMW شما ماهی یک  یا چند بار خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند؟

حال سوال این است که چگونه می توان لوازم یدکی اصلی را از تقلبی تشخیص داد.

این روزها در ایران قطعات مونتاژ شده معمولا دقیقا مانند قطعات اصلی می باشند و تشخیص آن یا به سختی است یا غیر ممکن یا حتی مشاهده شده بعضی تعمیر کاران به عنوان قطعه اورجینال به شما قطعه تقلبی می دهند تا سود بیشتری نسیب آنها شود.

معمولا قیمت قطعات اورجینال واقعی گران تر از لوازم یدکی تقلبی می باشند که البته این فقط ملاک نیست اما در بعضی از موارد قابل تشخیص است.

لازم است بدانید تمامی قطعات بی‌ام‌و اورجینال دارای هولوگرام یا برچسب BMW Group می باشد و جعبه‌های مخصوص خود را دارد که در صورت چند بار خرید قطعات اورجینال به سادگی می توانید اورجینال بودن آن را تشخیص دهید.

یکی دیگر از این راه های تشخیص لوازم یدکی اورجینال فروشگاه هایی می باشد که هم لوازم یدکی تقلبی و ارزان خود را معرفی کرده اند و هم لوازم یدکی اورجینال بی ام و را معرفی کرده اند. به این نوع فروشگاه ها بسیار می توان اعتماد کرد به این دلیل که هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجینال گران قیمت دارند . این راه تقریبا مطمعن ترین راه می باشد.

لازم به ذکر است شما می توانید از سایت اسپیریاب قطعات اورجینال و قطعات ارزان قیمت را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایید. و همچنین از پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار باشید.

خرید لوازم یدکی مرسدس بنز

یکی دیگر از برند های آلمانی بسیار پر طرفدار در ایران که از قدیم خودرو ها این برند وارد کشور می شده است مرسدس بنز می باشد که شما می توانید تمامی قطعات اصلی این برند را از اسپیریاب با بهتریین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

خرید لوازم یدکی پورشه

پورشه یکی از برند های بسیار لوکس و بسیار گران قیمت بازار خودرو می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. این برند در ایران هم طرفداران بسیاری دارد و افراد بسیار زیادی هستند که خودرو های این برند را به خودرو های دیگر ترجیح می دهند.

فروشگاه اسپیریاب تمامی قطعات اصلی خودرو های این برند را با بهترین شرایط به فروش می رساند.

خرید لوازم یدکی هیوندای

هیوندای یکی از برترین برندهای خودروسازی کره جنوبی است که در ایران و کشورهای آسیایی طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید برای تهیه قطعات این خودروهای این برند از سایت اسپیریاب اقدام نمایید.

2 دیدگاه
  1. Katy می‌گوید

    من از خریدم از spareyab راضی بودم
    قیمتاش مناسب تر از بقیه سایتاس

  2. ali می‌گوید

    سلام شما فروش با چک اموزش و پرورش یک ماهه دارید من حدود ۱ میلیون خرید دارم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.