اسپارد، تکنولوژی در خدمت نظافت

3

با اسپارد شما شاهد استانداردهای شغلی، رفتاری، لباس کار منحصر‌به‌فرد و قیمت‌گذاری مناسب و شفاف خدمات نظافتی خواهید بود. کیفیت خدمات نظافتی اسپارد از طریق اطمینان از دانش کاری متخصصان، سیستم ارزیابی و امتیازدهی مشخص توسط مشتریان و حضور سرپرستانی که به صورت رندوم به متخصصان ‌حین اجرای کار سر می‌زنند، تضمین و هر‌گونه نارضایتی از متخصصان در حین کار توسط سرپرستان پوشش داده خواهد شد.

با وجود اینکه برخی از کارهای ضروری لیست روزانه ما قابل برون‌سپاری نیست و ناگزیریم وقت خود را برای انجام آنها سپری کنیم، برخی از آنها از جمله نظافت منزل و محل کار قابلیت تفویض دارند. بسیار پیش آمده که برای تفویض این وظایف مهم به دنبال متخصص معتبر و قابل اطمینانی گشتیم که تضمین خدمات آنها برایمان اهمیت داشت.

گاهی سخت و گاهی آسان با یافتن شرکت‌های نظافتی، آگهی‌هایی که همه آنها به یک مرکز ختم می‌شد و یا معرفی آشنایان توانستیم متخصص نظافت منزل و یا محل کار خود را پیدا کنیم اما همواره با چالش‌هایی از قبیل دسترسی به نیروی کار آموزش‌دیده، منظم و خوش‌برخورد، قیمت‌های ثابت و شفاف، امنیت، قابلیت اطمینان و تضمین کیفیت مواجه هستیم.

وضعیت موجود شرکت‌های خدماتی، نبود مجوز و مکان فیزیکی آنها، عدم اطلاع‌رسانی در مورد سابقه متخصصان و آموزش آنها و در مواردی عدم تعهد به زمان و کیفیت خدمات مورد نظر مشتری شرایط ناهمواری را پیش روی متخصصان امور نظافت و مشتریان قرار داده است.

شرکت طلوع فردای ایرانیان با بررسی مشکلات حوزه نظافت برای متخصصان این حوزه و مردم و در نظر گرفتن نمونه‌های موفق در خارج از کشور، اپلیکیشن «اسپارد» را که به‌زودی در تهران رونمایی می‌شود، راه‌اندازی کرده است.

این بار اسپارد با به کارگیری تکنولوژی در زمینه نظافت می‌خواهد تجربه یک زندگی ساده‌، راحت و مطمئن را خلق کند. این شرکت با بهره‌گیری از آزمون‌های مختلف شخصیت‌شناسی، تخصصی و بررسی سوابق متخصصان به ایجاد یک جامعه حرفه‌ای در حوزه امور نظافت خواهد پرداخت و با استفاده از سیستم بهبود مستمر به آموزش‌های تخصصی و رفتاری افراد در حین استخدام و کار می‌پردازد.

خدمات اسپارد

با اسپارد شما شاهد استانداردهای شغلی، رفتاری، لباس کار منحصر‌به‌فرد و قیمت‌گذاری مناسب و شفاف خدمات نظافتی خواهید بود. کیفیت خدمات نظافتی اسپارد از طریق اطمینان از دانش کاری متخصصان، سیستم ارزیابی و امتیازدهی مشخص توسط مشتریان و حضور سرپرستانی که به صورت رندوم به متخصصان ‌حین اجرای کار سر می‌زنند، تضمین و هر‌گونه نارضایتی از متخصصان در حین کار توسط سرپرستان پوشش داده خواهد شد.

رسالت معنوی اسپارد حفظ هویت اجتماعی متخصصان امور نظافتی و ارائه بهترین کیفیت به مشتریان است. مرکز آموزش اسپارد با حضور مربیان در تمامی زمینه‌ها آماده خدمت‌رسانی به متخصصان است. متقاضیان پس از طی‌کردن این دوره‌ها، مدرک تخصصی اسپارد را دریافت و به طور پیوسته دانش روز دنیا در حوزه امور نظافتی به آنها انتقال داده خواهد شد.

اسپارد شرایط ورود بانوان و سایر افرادی که امکان ارائه خدمات نظافتی را دارند، فراهم کرده است. امید است اسپارد بتواند با رویدادها و جشن‌های ویژه‌ای متخصصان این حوزه سطح اجتماعی آنها را در این شغل پراهمیت در جامعه بهبود بخشد. اسپارد شما را به سرعت و ‌سادگی به یک متخصص تأیید‌شده نظافت متصل می‌کند.

شما می‌توانید به‌سادگی ثبت درخواست، متخصصان نظافت محله خود را بیابید، سابقه و میزان رضایت سایر مشتریان از آنها را مرور کنید، قیمت خدمات برای روز مورد نظر را مشاهده کنید و سپس خدمات ایشان را رزرو کنید.

همچنین سیستم هوشمند اسپارد نیز می‌تواند با بررسی عملکرد گذشته، امتیازات کسب‌شده توسط متخصصان و نوع سرویس درخواستی‌تان، مناسب‌ترین متخصص را به شما پیشنهاد دهد. کارشناسان و ناظران کیفی این اپلیکیشن با پشتیبانی همه‌روزه مشکلات احتمالی شما را بررسی و در نتیجه رضایتمندی شما از خدمات را تضمین می‌کنند. اسپاردی‌ها همیشه در کنار شما هستند.

اپلیکیشن اسپارد در نسخه‌های اندروید و iOS روزهای آینده رونمایی می‌شود. متخصصان امور نظافت از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت به‌عنوان متقاضی شغل خدماتی ثبت‌نام و متقاضیان خدمات نظافتی نیز می‌توانند اولین سرویس خود را تا ۸۰ درصد تخفیف میهمان اسپارد باشند.

3 دیدگاه
  1. نظافت منزل می‌گوید

    اسپارد درجه یک در خدمات منزل

  2. نقاشی ساختمان می‌گوید

    مدیریت و نتیجه گرفتن استارتاپ تلاش خیلی بالایی رو می طلبه /// اسپارد این راه رو به خوبی پیموده

  3. شرکت خدماتی http://www.xn----zmchcsgkx2nu3bhl.com می‌گوید

    واقعا استارتاپ های زیادی در حوزه شرکت های خدماتی راه اندازی شد و موفقیت های قابل قبولی هم به دست آوردن.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.