اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند

اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند
۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه بدون دسته بندی مهدی مهرابی https://goo.gl/NkJCMH
برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر خلاق و ارتباطات دیجیتال سه رکن اصلی آژانس بازاریابی اسمارتز (the Smarts ) هستند که از جمله آژانس‌های جدید و در عین حال موفق دنیای ارتباطات و تبلیغات محسوب می‌شود. این گروه تبلیغاتی با تکیه بر سه عنصر فوق، برنامه‌های بازاریابی خود را پی گرفته و در حال حاضر نیز بسیاری از برندهای معتبر جهان، از خدمات خلاقانه و خاص این شرکت بهره‌مند می‌شوند ...
اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند

از جمله خصوصیات قابل توجه گروه تبلیغاتی اسمارتز، ارائه خدمات کامل بازاریابی است که در قالب یک برنامه‌ریزی استراتژیک و حساب‌شده به مخاطبان عرضه می‌شود.
کنجکاوی، ریسک‌پذیری و ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه باعث شده است که این گروه بازاریابی به عنوان یک شرکت متفاوت و خاص شناخته شود؛ شرکتی که از تغییر و ایده‌های جدید استقبال کرده و روحیه کنجکاوی و در عین حال سختکوشی کارمندان آن قابل توجه است.
بر همین اساس از جمله شعارها و اهداف قابل توجهی که این شرکت بازاریابی برای تیم کاری خود در نظر گرفته، سختکوشی است؛ به این معنا که آنچه این گروه بازاریابی را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند، کارهایی نیست که آنها انجام می‌دهند، بلکه کارهایی است که آنها انجام نمی‌دهند! بنا به گفته مدیران این شرکت، آنچه آنها را متفاوت از بقیه نشان می‌دهد، این است که آنها استراحت ندارند و برای آنها شرکت در جشنواره‌ها و بردن جوایز اهمیتی ندارد، بلکه آنچه مهم است سختکوشی، تفکر خلاق و خستگی‌ناپذیری است.
آنچه برای ایجاد یک محتوای با‌کیفیت نیاز است، در درجه اول داشتن یک تفکر خلاقانه است تا بتواند به بهترین صورت، یک پیام را به مخاطبان خود انتقال دهد، به همین دلیل نیز این گروه بازاریابی، پس از ارائه یک برنامه بازاریابی مؤثر و حساب‌شده، در درجه دوم، به دنبال یافتن ایده‌های خلاقانه‌ای است که در نهایت بهبود کیفیت کار آنها را در پی خواهد داشت.
از جمله راهکارهای خاص این گروه نیز برای ارائه طرح‌های خلاقانه، مطالعه و دقت در بین مشتریان است، به این معنا که آنها ایده‌های جدید و جالب خود را از ذهن‌های بسته الهام نمی‌گیرند، بلکه با مطالعه در شیوه کاربرد محصولات توسط مصرف‌کنندگان، سعی در ارائه ایده‌هایی دارند که با نیازها و علایق مشتریان هماهنگ باشند.
اهمیت دادن به فضای دیجیتال در صنعت تبلیغات، امری پذیرفته‌شده و تأثیرگذار محسوب می‌شود، بر همین اساس نیز آژانس بازاریابی اسمارتز، نهایت تلاش خود را در کاربرد بهینه این فضا در راستای اهداف تبلیغاتی خود دارد، به حدی که مدیران این شرکت، ارتباطات دیجیتال را مانند هوایی می‌دانند که با آن می‌توان نفس کشید. در واقع از همین تشبیه ساده مشخص می‌شود که فضای دیجیتال به شدت مورد توجه این گروه بازاریابی بوده و تشکیل کمپین‌های ارتباطی دیجیتال یکی از اولویت‌های مهم این شرکت به شمار می‌رود.

 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎