استوری اینستاگرام یک ابزار بازاریابی!

0

اینستاگرام به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از این پلت‌فرم و مشتریان خود است. این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس اعلام کرده‌ که با همکاری برخی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان جهانی در حال ساخت تبلیغات ویدئویی است. البته این مطالب ارسالی با یک علامت «حامی مالی» نشان داده خواهند شد.

افرادی که با آگهی‌های فیس‌بوک و اینستاگرام آشنا هستند باید از تولید و پرداخت هزینه تبلیغات ویدئویی در قسمت استوری مطلع باشند. همچنین قابلیت‌های هدف‌گذاری مبتنی بر علاقه و جمعیتی فیس‌بوک یکی از مزیت‌های رقابتی اینستاگرام است.

در ابتدا، این شبکه فقط تبلیغات مذکور را برای دستیابی به هدف بهینه‌سازی خواهد کرد. با این حال، وقتی فرمت آگهی جدید شروع به کار کند، شما می‌توانید منتظر اهداف بیشتری باشید.

این شرکت اعلام کرده است که تحلیل و تجزیه درباره استوری در بخش ابزارهای کسب‌و‌کار گنجانده شده است و دیدگاه‌های اولیه، از قبیل دسترسی و تاثیرگذاری‌ها را به اشتراک خواهد گذاشت. این احتمال وجود دارد که تحلیل‌های قوی‌تری انجام شوند زیرا برآورد شده است نزدیک به ۷۱ درصد از کسب‌و‌کارهای آمریکا امسال در اینستاگرام بازاریابی خواهند کرد.

از آنجا که ۷۵ درصد از کاربران این پلت‌فرم پس از مشاهده یک مطلب ارسالی اقدام می‌کنند، این تلاش‌ها بی‌نتیجه نخواهند ماند. اینستاگرام به‌زودی از این قابلیت خود درآمدزایی خواهد کرد. به خاطر بیاورید که چند سال طول کشید تا این پلت‌فرم یک آگهی بازرگانی را عرضه کند.

یا چقدر طول کشید تا قابلیت‌های کسب‌و‌کار خود را به بازار معرفی کند‌ اما الان در عرض چند ماه پس از راه‌اندازی اولیه، اینستاگرام قصد دارد از قابلیت استوری استفاده کند.

جای تعجب نیست زیرا استوری یک فرصت استثنایی است تا اینستاگرام دوباره به صحنه رقابت بازگردد و یک تجربه تبلیغاتی وسیع و گسترده‌ای را ارائه دهد. از آنجا که استوری کل فضای صفحه نمایش را اشغال می‌کند، تبلیغات نیز همین کار را خواهند کرد.

به علاوه، با اینکه استوری دارای حامی مالی ممکن است شامل تصاویری شود، اما ویدئو فرمت منتخب تبلیغ‌کنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود. در نتیجه، ترکیبی از کل صفحه نمایش و چند رسانه یک تجربه تعاملی و فوق‌العاده را ایجاد خواهد کرد.

تماشاگران نیز می‌توانند این تبلیغات را لایک کنند، درباره آنها نظر دهند یا آنها را به اشتراک بگذارند. فیس‌بوک، شرکت مادر آن، به سرعت دارد وارد فضای ویدئو و تعامل می‌شود؛ غلبه اینستاگرام روی بازار و جایگاه آن نیز تاثیر بسیار چشمگیری روی این موفقیت داشته است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.