۱-  برای خلق یک ارزش به روشی نوآورانه و خلاقانه ایجاد شده است. این ارزش معمولا راه‌حلی جدید برای یک نیاز یا مشکل است که قبلا راه‌حل بهینه‌ای نداشته یا به طور کلی پاسخ به نیازی است که قبل از این تعریف نشده است. 

۲- ‌ با هدف رشد سریع ایجاد شده و مدل کسب‌وکار قابلیت رشد و افزایش مقیاس دارد. 

۳- ‌ریسک بالایی دارد و موفقیت تضمین شده نیست، اما در مقابل در صورت موفقیت بازده خیلی زیادی ایجاد می‌کند.

۴-  موسسان آن افراد ماجراجو، بلندپرواز، ریسک‌پذیر و با‌انگیزه‌ای هستند که هدف‌شان تاثیرگذاری زیاد و ایجاد تغییرات بزرگ است.  

بنیانگذار مامانپز

لینک کوتاه : http://bit.ly/2BNHhEd

دیدگاه شما چیست؟

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید