استارت آپ های منتخب به برلین می روند

مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک خبر داد
استارت آپ های منتخب به برلین می روند
مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک با اشاره به آماده‌سازی شرکت‌های فناور منتخب جشنواره نوتک، برای حضور در عرصه کسب‌وکار بین‌المللی گفت: «شرکت‌های منتخب نوتک پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در تهران به‌منظور توسعه بازار خود و آشنایی با عرصه کسب‌وکار بین‌المللی، عازم برلین می‌شوند.»  حسن حیدری، مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک، آشنایی شرکت‌های فناور با عرصه بازار کسب‌وکار بین‌المللی را هدف اصلی نوتک عنوان کرد و افزود: «شرکت‌های منتخب نوتک پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در تهران به‌منظور توسعه بازار خود و آشنایی با عرصه کسب‌وکار بین‌المللی عازم برلین می‌شوند.»
استارت آپ های منتخب به برلین می روند

مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک با اشاره به آماده‌سازی شرکت‌های فناور منتخب جشنواره نوتک، برای حضور در عرصه کسب‌وکار بین‌المللی گفت: «شرکت‌های منتخب نوتک پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در تهران به‌منظور توسعه بازار خود و آشنایی با عرصه کسب‌وکار بین‌المللی، عازم برلین می‌شوند.»  حسن حیدری، مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک، آشنایی شرکت‌های فناور با عرصه بازار کسب‌وکار بین‌المللی را هدف اصلی نوتک عنوان کرد و افزود: «شرکت‌های منتخب نوتک پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در تهران به‌منظور توسعه بازار خود و آشنایی با عرصه کسب‌وکار بین‌المللی عازم برلین می‌شوند.»
 ایجاد فضای آموزشی در قالب کمپ، شتاب‌دهی و توسعه بازار محصولات را سه رویکرد نوتک برای توانمندی شرکت‌ها عنوان کرد و افزود: «هفتصد تیم برای حضور در نوتک ثبت‌نام کردند که از این میان ۳۰ تیم به‌عنوان منتخب معرفی می‌شوند تا در نهایت ۱۵ طرح برای شتاب‌دهی، توسعه بازار و حضور در برنامه‌های تخصصی انتخاب شوند.» وی افزود: «۱۵ تیم منتخب بعد از آموزش مواردی چون چگونگی ایجاد و تحکیم روابط، اخلاق کسب‌وکار، روند توسعه بازار و فروش محصول برای آموزش‌های تخصصی در عرصه کسب‌وکار بین‌المللی برای گذراندن دوره سه هفته‌ای به برلین اعزام می‌شوند.» حیدری با اشاره به ایجاد زمینه برای توسعه بازار شرکت‌های منتخب از طریق جلب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی گفت: «دو دمودی (Demoday) برای شرکت‌های منتخب برگزار می‌شود که در هریک از دمودی‌ها سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با محصول این شرکت‌ها آشنا می‌شوند.» مدیر مرکز فن‌آفرینی نوتک، تربیت افراد کارآفرین و نوآور را اولویتی‌ مهم‌تر از تولید محصول برای این جشنواره عنوان کرد و افزود: «این شرکت‌ها برای کسب آمادگی لازم حضور در عرصه بین‌المللی در مجموع ۴۵۰ ساعت آموزش در داخل کشور و نیز برلین به‌عنوان یکی از شهرهای موفق در توسعه استارت‌آپ‌ها پشت سر می‌گذرانند.» محمد دواتگر، رئیس هیئت داوران جشنواره کارآفرینی نوتک، با اشاره به بررسی و ارزیابی ۶۰ تیم توسط ۱۰ داور فعال در حوزه کارآفرینی گفت: «هر یک از این ۶۰ تیم به مدت ۳۰ دقیقه دستاورد خود را ارائه کردند که بر اساس معیارهای درنظر گرفته‌شده از جمله ظرفیت موفقیت در عرصه کسب‌وکار بین‌المللی، امتیاز دریافت کردند.» وی با اشاره به تنوع گسترده طرح‌های ارائه‌شده در این جشنواره، افزود: «گستره موضوعی طرح‌های ارائه‌شده به این جشنواره وسیع بود، طوری ‌که از فناوری نانو تا عرصه علوم اجتماعی و سلامت، در این جشنواره حضور دارند اما بیشترین تعداد طرح‌ها مربوط به حوزه فناوری ICT است.»

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎