از توان شرکت‌هاي ديگر هم استفاده کنيد

0

برون‌سپاري درکدام يک از امور استارتاپي مجاز است؟

گاهي اوقات آنقدر مشغله کاري زياد است و کارهاي مختلف روي هم انباشته مي‌شوند که به‌تنهايي نمي‌توانيد از پس تمام آن‌ها به طور همزمان برآييد. در اين شرايط بهتر است بخشي از کارها را به ديگران محول کنيد. اما مراقب باشيد که مراحل کاري حساس و مهم شرکت خود را به دست ارائه‌دهندگان خدمات خارجي نسپاريد. زيرا ممکن است آن‌ها اشتباهاتي مرتکب شوند و درنهايت به کار شما آسيب برسانند. اما برخي از کارها وجود دارند که مي‌توانيد با خيال راحت آن‌ها را به ديگران بسپاريد.

 

خدمات مشتريان

هميشه بايد خدمات مشتريان را به شرکت‌هاي خدماتي ديگر محول کنيد، مگر اينکه بتوانيد از عهده مخارج يک تيم خدمات مشتريان برآييد. شرکت‌هاي زيادي هستند که مي‌توانند از جانب شما اين کار را انجام دهند. متخصصان بسياري در اطراف شما وجود دارند که مي‌توانيد طرح اوليه‌اي از مدل کسب‌وکار خود را به آن‌ها ارائه دهيد. سپس به آن‌ها توضيح ‌دهيد که چگونه با افرادي که تماس مي‌گيرند، رفتار کنند. اين‌گونه وقت بيشتري براي انجام ساير کارها و رشد کسب‌وکار خود خواهيد داشت.

 

بازاريابي

اگر بخواهيد امور بازاريابي خود را انجام دهيد بايد هزينه هنگفتي خرج کنيد. از سوي ديگر تبليغ شرکت کار بسيار دشواري است. اما اگر از افرادي که در اين صنعت مشغول به کار هستند کمک بگيريد، در وقت، هزينه و انرژي خود صرفه‌جويي کرده‌ايد زيرا اين افراد مي‌توانند به‌طور همزمان کارهاي تبليغاتي و بازاريابي چندين مشتري را به خوبي انجام دهند. شما نيز مي‌توانيد از تجربيات و دانش آن‌ها استفاده کنيد و به نتايج دلخواه خود دست ‌يابيد.

 

حسابداري

مديريت حساب‌ها کار آساني نيست. ممکن است مشکلات زيادي در امور مالي شرکت به وجود آيد و شما را به دردسر بيندازد. به همين دليل بايد اين کار را به افراد متخصص بسپاريد. حسابداران حرفه‌اي ترفندهايي را مي‌دانند که از طريق آن‌ها ماليات وضع‌شده را کاهش مي‌دهند. اين خود مي‌تواند به اقتصاد شرکت شما کمک بزرگي کند. بهتر است به جاي استخدام مستقيم يک حسابدار از يک شرکت خصوصي استفاده کنيد. اين‌گونه مي‌توانيد از مهارت‌هاي چندين متخصص بهره‌مند شويد. موفقيت در کسب‌وکار بدون دريافت کمک امکان‌پذير نيست. بنابراين بهتر است به موارد فوق توجه کنيد و از ديگران در کار خود کمک بگيريد. اگر به‌تنهايي تمام‌ کارها را انجام دهيد، در طولاني‌مدت ضرر خواهيد کرد و ديگر به هيچ‌يک از اهداف کاري خود دست نخواهيد يافت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.