از ارتباط مؤثر تا ارائه خلاقانه

0

گروه تبلیغاتی DAS از جمله مهم‌ترین آژانس‌های بازاریابی جهان به شمار می‌رود که با داشتن بیش از ۱۰۰ شرکت برجسته در حوزه مشاوره و بازاریابی، فعالیت گسترده‌ای را در این زمینه انجام می‌دهد. این شرکت که در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد، خدمات متنوعی مانند تبلیغات تعاملی، ارتباطات درست با مشتریان، طراحی و توسعه وب و نرم‌افزارهای تلفن همراه، ارائه راه‌حل‌های سفارشی برای مشتریان و … را ارائه می‌کند و با داشتن تیم‌های برنامه‌ریزی و اجرایی متخصص و قوی، جایگاه خود را در میان دیگر گروه‌های تبلیغاتی جهان پیدا کرده است. همچنین با داشتن زیرمجموعه‌های مستقل و تقریبا شناخته‌شده در فضای تبلیغات و برندینگ، خدمات بازاریابی خود را توسعه می‌دهد.

  •  هر مشتری: یک راه‌حل

از جمله خدمات مهمی که این گروه بازاریابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره و راهنمایی است به این معنا که راه‌حل‌های مناسب و قابل قبولی را در راستای فعالیت‌های بازاریابی مشتریان خود، پیشنهاد می‌دهد. نکته مهم در ارائه راه‌حل در شیوه کاری گروه تبلیغاتی DAS این است که آنها اعتقاد دارند که برای هر مشتری باید به دنبال یک راه‌حل خاص بود و از دادن لیستی از راهکارهای تکراری خودداری می‌کنند. این تیم بازاریابی به‌شدت به این مسئله اعتقاد دارد که نیازها و اهداف مشتریان متفاوت بوده و از این رو هر یک نیاز به راه‌حل‌ها و راهکارهای متناسب با شرایط خود دارند؛ از این منظر باید گفت که مطالعه دقیق و شناخت درست مخاطبان از راهکارهای اصلی این گروه بازاریابی به شمار می‌رود، به این معنا که قدم اول در ارائه خدمات در این گروه، داشتن یک ارتباط مؤثر با مشتریان‌شان است تا بتوانند از طریق این ارتباط، نیازها و اهداف آنها را شناسایی کرده و در نهایت یک محتوای مؤثر و خلاق را طراحی و ارائه کنند.

  •  سیستم ردیابی  AdJack

یکی دیگر از خدمات خاصی که این گروه بازاریابی در راستای برقراری ارتباطی مؤثرتر با مشتریان خود ارائه کرده‌، طراحی یک سیستم ردیابی رسانه برای مشتریان است که  AdJack نام دارد. مشتریان این گروه از طریق برنامه مذکور می‌توانند از موفقیت‌های بازاریابی خود و سود حاصل از آن با‌خبر شوند و همچنین شیوه‌های فروش و عملکرد کارمندان بازاریابی خود را ردیابی کنند. همچنین این سیستم این قابلیت را برای گروه‌های تولیدی ایجاد می‌کند که بتوانند در حین فروش نیز با کارکنان خود در ارتباط باشند و آموزش‌های لازم را به آنها به صورت مستقیم ارائه دهند. همچنین این سیستم با داشتن قابلیت تجزیه و تحلیل رقابتی، این امکان را برای مشتریان DAS فراهم می‌کند که عملکرد تبلیغات و فروش خود را در فضای رقابتی و در ارتباط با دیگر شرکت‌های مشابه خود بررسی کنند و در راستای بهبود کیفیت عملکرد خود حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.