کیفیت زندگی انسانها تا حد زیادی وابسته به کیفیت روابطشان است. از طرفی انسانها از نظر باورها، ارزشها، شخصیت، نیازها، تمایلات، علایق و بسیاری جنبههای دیگر، متفاوت هستند. بنابراین نمیتوان از یک استراتژی یا فرمول واحد برای برقراری ارتباط موثر با دیگران استفاده کرد. برای توسعه مهارتهای ارتباطی و ایجاد روابط پایدار لازم است تمایلات رفتاری دیگران را شناسایی و از آن برای برقراری ارتباطی موفقیتآمیز استفاده کنیم. بدین ترتیب یاد میگیریم که سبکهای رفتاری اطرافیان خود را تشخیص داده و با آنها بهگونهای رفتار کنیم که دلشان میخواهد و این همان «ارتباطات پویا» است. در همین راستا دوره «رفتارشناسی و ارتباطات حرفهای با مشتریان» بر اساس مدل DISC و با تکیه بر درک نیازهای ارتباطی هر یک از افراد تلاش میکند تا راهنمای جامع و کاملی را برای برقراری ارتباطات پویا و اثربخش ارائه کند. این رویداد در روز سهشنبه ۲۷ تیرماه در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۶ تهران برگزار خواهد شد.