ادموب،ماهی ۴۰ میلیارد بنر تبلیغاتی پخش می‌کند!

0

کسب‌درآمد از نرم‌افزار تلفن همراه، راهکار هوشمندانه‌ای است که پلت‌فرم «ادموب» آن را به کار بسته ‌و با ایجاد یک فضای تبلیغاتی در گوشی‌های هوشمند، حتی به مشتریان خود نیز امکان تبليغات برنامه‌های‌شان را می‌دهد.

با توجه به اهمیتی که پلت‌فرم‌ها و برنامه‌های تلفن همراه در فرایند تبلیغات جهانی پیدا کرده‌اند، استارتاپ‌های تبلیغاتی متفاوتی بر اساس تبلیغ از طریق تلفن همراه شکل گرفته‌اند که با ارائه نرم‌افزارها و برنامه‌های مناسب، امکان بازاریابی و تبلیغات را در گوشی‌های هوشمند کاربران فراهم می‌کنند. شبکه تبلیغاتی ادموب (AdMob) نیز یکی از  سیستم‌های موفق بازاریابی در گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که امکان طراحی برنامه‌های مختلفی را جهت تبلیغات در تلفن‌های همراه فراهم می‌کند. این آژانس تبلیغاتی سعی دارد تا از طریق تلفن‌های همراه به کار برندسازی، برجسته‌کردن نام تجاری و کسب درآمد بپردازد. این شرکت که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد، در سال ۲۰۰۹ توسط گوگل خریداری شده و هم‌اکنون مدعی پخش بیش از ۴۰میلیارد بنر و متن تبلیغاتی در برنامه‌های تلفن‌های هوشمند در هر ماه است که این آمار نشان‌دهنده قدرت و محبوبیتی است که این شرکت در بین دیگر پلت‌فرم‌های بازاریابی تلفن‌های همراه به دست آورده است. پلت‌فرم‌های بازاریابی که توسط گروه تبلیغاتی ادموب طراحی و اجرا می‌شوند، یک برنامه طبقه‌بندی شده بازاریابی در یک پلت‌فرم واحد هستند که مشتریان این برنامه‌ها‌ می‌توانند به‌راحتی از طریق یک پلت‌فرم روند تبلیغاتی خود را پی گرفته و با مخاطبان خود که همان صاحبان گوشی‌های همراه هستند، در ارتباط باشند.

از جمله راهکارهای مهم و قابل‌توجهی که ادموب در راستای فعالیت‌های بازاریابی خود انجام می‌دهد، ترویج و تبلیغات رایگان برنامه‌های کاربران است، به این صورت که مخاطبان و کاربران ادموب، می‌توانند از صفحه ادموب برای ارائه برنامه‌های خود به صورت رایگان استفاده کنند و حتی به فروش برنامه‌های خود و یا برنامه‌های دوستان‌شان بپردازند. بر این اساس، درآمدزایی تنها برای کارکنان این استارتاپ نبوده و حتی مشتریان آن نیز می‌توانند از فضای آنلاین این شرکت بهره جسته و با فروش برنامه‌های تبلیغاتی خود به کسب درآمد بپردازند.

ادموب برای یافتن مخاطبان و مشتریان بیشتر، دسترسی آسان را نیز در دستور کار خود قرار داده است به طوری که اتوماسیون این پلت‌فرم بسیار آسان بوده و سریع در گوشی‌های همراه نصب می‌شود. همچنین دسترسی آسان، امکان پرداخت سریع و بدون محدودیت و همچنین رایگان‌بودن این پلت‌فرم از دیگر ویژگی‌های برجسته آن به شمار می‌روند که قطعا توجه کاربران گو‌شی‌های همراه را جلب خواهند کرد. در پایان لازم به ذکر است که ادموب به عنوان یک پلت‌فرم موفق بازاریابی در گوشی‌های همراه، در بسیاری از مناطق جهان به تقاضای مشتریان خود پاسخ داده و طیف متنوعی از برنامه‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهد که شامل متن‌ها و پیام‌های تبلیغاتی، عکس و تصویر و ساختن ویدئوهای بازاریابی مختلف می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.