CRM

آموزش ارتباط با مشتریان براي شرکت‌های‌دانش‌بنیان

در راستای توانمندسازی و کیفی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بازاریابی و مدیریت تجاری، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برگزار می‌شود.

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
مشتریانتان درباره شما چگونه می‌اندیشند؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. مديريت ارتباط با مشتريان یا CRM عبارت است از مجموعه گام‏‌هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏‌شود ...

۳۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
راننده‌هایی که هنوز اعصاب ندارند!

یادداشتی از سمیه زمانی /     در ایران خطوط هوایی بخوبی عمل نمی‌کنند و به دلیل وجود هواپیماهای قدیمی، تاخیرهای فراوان و خدمات نامناسب، پروازهای داخلی پروازهای داخلی طرفداران چندانی ندارند. خطوط ریلی هم در ایران حرفی برای گفتن ندارند و از قطارهای تندرو، ترن‌های بین شهری و ایستگاه‌های قطار نزدیک به محل کار و زندگی مردم هم خبری نیست. همه این‌ها فرصت‌هایی طلایی محسوب می‌شوند برای شرکت‌های اتوبوس‌رانی بین شهری.

۱۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در CRM
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران