یوتیوب

پاکت‌ها در گوگل، حکم خرد جمعی را دارند
چرا استخدام، اخراج یا ارتقا کارمندان در گوگل دست مدیران نیست

«مدیر بودن در گوگل کمی متفاوت از مدیر بودن در هرجای دیگر است. آن‌هم به این خاطر که این شرکت تقریبا تمامی تصمیماتش را به‌صورت جمعی و با اجماع همگان اتخاذ می‌کند ...

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ویلاگ جای وبلاگ را می‌گیرد
سرنوشت وبلاگ‌ها با ورود ویلاگ‌ها و کارکردها و جذابیت‌های بی‌اندازه آن‌ها چه خواهد شد؟

 پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال سه‌چهارم حجم وب‌ها به ویدئوها اختصاص یابد. از سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند روزانه ۴۰درصد رشد داشته است ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
توسعه برنامه‌نویسی اندروید با ویادولوپر
گفت‌وگو بابشیر صالحی و محمد باقر‌نیا، دو جوان ۲۳ ساله بیرجندی درباره استارت‌آپ‌شان

کاربری‌های مختلف اینترنت و استفاده همه‌گیر اپلیکیشن‌های مبتنی بر موبایل باعث شکل‌گیری ایده‌های بکر و نوآورانه در ذهن خیلی از علاقه‌مندان به حوزه استارت‌آپ می‌شود؛ کسانی که با در دست داشتن ابزاری به نام اینترنت و یک ایده نوآورانه در خلق یک اپلیکیشن می‌توانند کارآفرینی کنند ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
کاری کنید مشتری  برای شما محتوا تولید کند

اعتماد مخاطبان را با استفاده از استراتژی محتوای تولیدی کاربر (UGC) افزایش دهید.به هر محتوایی که توسط مخاطبان بدون دریافت مزد و یا به بیانی بهتر طرفداران آن برند تولید شده و منتشر می‌شود، محتوای تولیدی کاربر می‌گویند ...

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
با امواج مغزتان در نتفلیکس فیلم انتخاب کنید

اخیراً مهندسان نتفلیکس یک گجت ساخته‌اند که می‌تواند از ذهن شما استفاده کند تا در جست‌وجوی خدمات پخش به شما کمک کند. این گجت توسط ذهن کنترل می‌شود ...

۰۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پخش‌زنده این‌بار در یوتیوب
با اضافه شدن غول ویدئویی اینترنت به جمع رقبا، رقابت در دنیای ویدئوهای زنده وارد فاز تازه‌ای شده است

یوتیوب گام نهایی خود را برای رقابت با فیس‌بوک‌لایو و پریسکوپ توییتر اجرا می‌کند تا پلت‌فرم پیشرفته برای پخش ویدئوی زنده باشد. یوتیوب ضبط ویدئوی زنده خود را به طور مستقیم از اپلیکیشن تلفن همراه روشن می‌کند. مهم‌تر از آن، در حال خریداری استارت‌آپ سوپرچت است ...

۰۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش پایانی

این روزها محتواهای ویدئویی، بازده بسیار خوبی در بحث بازاریابی شرکت‌ها در دنیا داشته‌اند.  «آپارات» نمونه ایرانی یوتیوب در ایران، بسیار موفق عمل کرده و باتوجه به فیلتر‌بودن یوتیوب در ایران، اغلب شرکت‌ها، این پلت‌فرم را برای اشتراک‌گذاری ویدئوهایشان انتخاب می‌کنند.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه احسان نمکی‌روش
استفاده از شبکه‌های اجتماعی در محل کار ممنوع باشد یا نه؟

شبکه‌های اجتماعی  تنها راه ارتباطی برای بسیاری از افراد شاغل در سراسر جهان است. این پل‌های ارتباطی ابزاری است که به افراد این امکان را می‌دهد تا رخداد‌های زندگی‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند ...

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
تبی به نام استارت‌آپ!

هفته گذشته ۵ صندوق جسورانه با ۶۰میلیارد  تومان منابع ذکر شده در اساسنامه وارد فرابورس شدند و سه صندوق دیگر نیز در نوبت دریافت مجوز هستند؛ اتفاقی که برای فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی ایران خوش‌یمن و نویدبخش  آینده‌ای امیدوارانه بود‌ ‌اما می‌خواهم شما را ارجاع بدهم ...

۱۸ Dei 1395 ۱ اکبر هاشمی
2017، سال محتوای فشرده است!
معنای سئوی بهتر، در سال آینده میلادی با سال‌های گذشته فرق خواهد کرد

کسب‌و‌کار یک بازی است‌‌. به عنوان یک کارآفرین یا بازاریاب، نقش شما در این بازی این است که از هر ابزاری به اختیار خود استفاده کنید تا در رقابت جایگاه خود را حفظ كنید و یکی از کارآمدترین ابزارها برای انجام این نقش سئو است. 

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
در کانال تلگرامی ای‌بِی چه چیزهایی مطرح می‌شود؟
آموزش کارمندان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی

«کارمندان و رسانه‌های اجتماعی» عنوان سخنرانی توماس‌ هابسچر، یکی از گردانندگان با‌استعداد تیم ای‌ِبی در اروپاست. توماس در ابتدا توجه حاضران در کنفرانس را به چند برنامه جالب که در سایت ای‌ِبی وجود دارد، جلب کرد و همچنین لیستی از آمار مهم در مورد سایت ای‌ِبی را ارائه  داد.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
لنوو با اعتماد به نفس  تبلیغ می‌کند
استراتژی قدرتمند برند لنوو برای کمپین‌های تبلیغاتی در مقابل اپل ایسوس و سونی

اطمینان کاری، تیم برجسته بازاریابی، راهکارهای خلاقانه، استفاده از ابزارهای دنیای دیجیتال و ... از جمله عواملی هستند که برند لنوو را در بازارهای جهانی، به عنوان یک نام آشنای تجاری در صنعت رایانه و گوشی‌ همراه معرفی کرده‌اند ...

۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
قلق‌های نوشتن در لینکداین
وقتی می‌خواهید برای لینکداین تولیدمحتوا کنید، باید این نکات را به یاد داشته باشید

بازاریاب‌های هوشمند می‌دانند که تولید محتوای قابل اشترا‌ک‌گذاری بهترین روش برای انتشار پیام خود با حداقل هزینه است. وقتی محتوای شما جذاب باشد، نه‌تنها افراد روی آن کلیک می‌کنند، بلکه آن را به اشتراک‌ نیز می‌گذارند. 

۲۶ Aban 1395 بدون دیدگاه
راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله
بربری با پینترست ادکلن می‌فروشد!

در دنیای امروز که برندهای مختلف جهان با نسل دیجیتال روبه‌رو هستند، طبعا باید با زبان دیجیتال نیز با این نسل سخن بگویند و این همان راهی است که برند ۱۶۰‌ساله بربری انتخاب کرد.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

چگونه دو جوان تایوانی و آمریکایی بزرگ‌ترین وب‌سایت ویدئوهای آنلاین را راه‌اندازی کردند؟ تولد یوتیوب به یک دورهمی دوستانه در یکی از شب‌های ژانویه ۲۰۰۵ بازمی‌گردد. وقتی چاد روز بعد از مهمانی نمی‌توانست ابزاری برای به اشتراک‌گذاری فیلم‌های شب قبل برای دوستانش پیدا کند، حجم آن‌ها بالا بود و فرستادنشان دشوار و وقت‌گیر...

۱۴ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه الناز بدیعی
اشتراک در یوتیوب